MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 20, 2025 10:28 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr gru 08, 2004 11:52 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw kwie 08, 2004 12:24 pm
Posty: 1214
Lokalizacja: Włocławek\Warszawa
OD dłuższego czasu walcze z jednym tłoczkiem mechanicznie tzn jeszcze nie robiłem kompieli w płynie hamulcowym ale chciałem się zapytać czy moge go wykąpać w jakimś odrdzewiaczu jeżeli tak to w jakim i jak zabezpieczyć potem zacisk?

_________________
<b>MB 240 TD 78'</b>


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 09, 2004 6:36 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 28, 2004 3:18 pm
Posty: 810
Lokalizacja: bytom
wg mnie spokojnie możesz wykąpać jak go rdza złapała to w końcu musi puścić [zlosnik]

_________________
W 123 300D 82r R.I.P
w 123 280 E błękit metalic 80r
volvo 460 96 fajnie śmiga
koń jaki jest ...każdy widzi ,,,, silnik musi coś spalać:albo benzynke, albo olej , albo zawory...""

http://www.kolderki.org/kolderki/pages/ ... php?nr=275


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 09, 2004 6:42 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
W ropkę go Panie, w ropkę...

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 11, 2004 8:57 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 25, 2004 3:19 am
Posty: 316
Lokalizacja: Kujawy
Poszukaj w sklepie płynu w sprayu o nazwie F6 jest dobry używam go.Działają tam jakieś molekuły czy coś w tym stylu [oczko]

_________________
124 D 2.0 1992 r.


Na górę
Post: sob gru 11, 2004 9:04 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 6403
Numer GG: 85536
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
krzstian pisze:
OD dłuższego czasu walcze z jednym tłoczkiem mechanicznie tzn jeszcze nie robiłem kompieli w płynie hamulcowym ale chciałem się zapytać czy moge go wykąpać w jakimś odrdzewiaczu jeżeli tak to w jakim i jak zabezpieczyć potem zacisk?


Wymoczenie w jakimś zylcu zawsze pomoże :) pomaga nawet wstrzyknięcie jakiegoś penetrusa i zostawienie tłoczka na kilka dni niech chemia tam podziała.

Niedawno walczyłem z zaciskami i podpowiem ci jedna i chyba najważniejszą zasade wyciągania tłoczków
zawsze podważaj tłoczek z dwóch stron równocześnie !!!! jak robisz to z jednej strony to sam go zakleszczasz i moze być tak, ze wcale nie jest zapieczony tylko sam go zakleszczyłeś :(. W takim przypadku nalezu go wepchnąć do środka o ponownie podważać z dwóch stron naraz.

Dobrą metoda na wycąganie tłoczków jest podłączenie do do spreżary i spreżonym powietrzem je wywalic uwaga na palce :D.

Powodzenia.

_________________
Nissan Pathfinder 3,5 03'
Sprzedana w dobre ręce - W116 280 SE '77 - Szwedka


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 11, 2004 9:55 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
Tłoczek należy wypchnąć ciśnieniem płynu stosując do tego pompę hamulcową zamontowaną w aucie.
Oczywiście należy zablokować drugi tłoczek np.klockiem hamulcowym.

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
Post: ndz gru 12, 2004 11:22 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 21, 2004 12:13 pm
Posty: 283
Lokalizacja: Wroclaw/Luban
zawsze podważaj tłoczek z dwóch stron równocześnie !!!![/b] jak robisz to z jednej strony to sam go zakleszczasz i moze być tak, ze wcale nie jest zapieczony tylko sam go zakleszczyłeś :(. W takim przypadku nalezu go wepchnąć do środka o ponownie podważać z dwóch stron naraz.[/quote]

Dobrze prawisz. Zawsze z dwoch stron. Tez przerabiałem temat az sie spociłem przy zacisku. A przyszedł tata i w 30 sek tłoczek był cofniety. On przerabiał to jeszcze wczesniej w 125 p

_________________
1. MB 220 D 1969 czerwony dawca silnika
2. MB 200 D 1976 złoty dawca drobnicy
3 MB 220 D 1975 Meso lub Czarny Szatan stjuningowany na I serię


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl