MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw cze 26, 2025 7:05 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz kwie 24, 2005 7:15 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 9:48 am
Posty: 126
Lokalizacja: Olesnica / Wrocław
Od 3 dni jestem posiadaczem W124 z 85r, autko generalnie jest w dobrym stanie jednak ma kilka wad które chciałbym usunąc.
1) bardzo niskie obroty zaraz po uruchomieniu przestygnietego silnika (ok 500), dzieje się tak i na benie i na gazie.
2)z zewnetrznych dysz cały czas dmucha ciepłe powietrze
3)cos piszczy w silniku przy wyższych obrotach (podobno napinacz paska
klinowego :o)
4) po wyzerowaniu licznika kilometrów już tak zostalo, wcześniej działał.
5)nie ma hamulca "ręcznego" ale to pewnie linka, bo jest b. luzna.
Jezeli ktos "przerabiał" u siebie coś podobnego prosze o rady. Jeżeli ktos by dysponował linkami gdzie mozna by zapoznać sie z cenami częsci to też prosze o udostępnienie. pozdrawiam.

_________________
W124 '85 230E...
tak, tak, oczywiście ze LPG.


Na górę
Post: ndz kwie 24, 2005 9:25 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
andriu pisze:
Od 3 dni jestem posiadaczem W124 z 85r, autko generalnie jest w dobrym stanie jednak ma kilka wad które chciałbym usunąc.
1) bardzo niskie obroty zaraz po uruchomieniu przestygnietego silnika (ok 500), dzieje się tak i na benie i na gazie.
2)z zewnetrznych dysz cały czas dmucha ciepłe powietrze
3)cos piszczy w silniku przy wyższych obrotach (podobno napinacz paska
klinowego :o)
4) po wyzerowaniu licznika kilometrów już tak zostalo, wcześniej działał.
5)nie ma hamulca "ręcznego" ale to pewnie linka, bo jest b. luzna.
Jezeli ktos "przerabiał" u siebie coś podobnego prosze o rady. Jeżeli ktos by dysponował linkami gdzie mozna by zapoznać sie z cenami częsci to też prosze o udostępnienie. pozdrawiam.


1. sprawdź nastawnik wolnych obrotów.
znajduje się pomiędzy 3-cim a 4-tym kolektorem dolotowym.
podejrzewam, że wystarczy go przeczyścić i będzie OK.
jeśli nie, to potencjometr dolnej przepustnicy.

2....

3....

4. czy "pyka" jak chce zmienić 0.1km? jak tak to spróbuj nacisnąć kilka razy, może się odblokuje, jak nie, to ktoś grzebał w kilometrach :lol: .

5. niekoniecznie, ale to wymaga sprawdzenia i jest proste do zdiagnozowania "na oko". może być taka sytuacja, że ktoś wkręcił za długie śruby do felg i ręczny (tzn nożny ;) ) został na asfalcie.[/quote]

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
Post: ndz kwie 24, 2005 10:26 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
andriu pisze:
2)z zewnetrznych dysz cały czas dmucha ciepłe powietrze


Wszystko wskazuje na uszkodzenia elektrozaworów do regulacji temperatury powietrza nawiewów. Najczęściej powodem są pęknięte sprężynki, które ciężko jest dobrać i pozostaje zakup nowego lub sprawnego używanego bloku elektrozaworów. Ostatnio i mnie się coś takiego przytrafiło i byłem skazany na nowy zespół zaworów, ale poradziłem sobie. Wyjąłem obie części sprężyny z uszkodzonego elektrozaworu i włożyłem je z powrotem, z tym że dotychczasowe zewnęrzne części sprężyny (kiedy była jeszcze cała) obróciłem do środka (miejsca pęknięcia obu części na zewnątrz) i tak wstawiłem do zaworu. Wszystko działa jak należy [cool] Zaoszczędziłem kilka stówek [cool]

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 25, 2005 6:24 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 9:48 am
Posty: 126
Lokalizacja: Olesnica / Wrocław
Cytuj:
5. niekoniecznie, ale to wymaga sprawdzenia i jest proste do zdiagnozowania "na oko". może być taka sytuacja, że ktoś wkręcił za długie śruby do felg i ręczny (tzn nożny ;) ) został na asfalcie.


Qrcze, tez tak o tym pomyslałem, bo sam tak kiedyś sobie załatwiłem "beczkę"oj, kiepsko będzie.

Cytuj:
jeśli nie, to potencjometr dolnej przepustnicy.

A w którym miejscu on sie znajduje, i czy mozna go jakos naprawić, czy trzeba wymienić ?

Cytuj:
. czy "pyka" jak chce zmienić 0.1km? jak tak to spróbuj nacisnąć kilka razy, może się odblokuje, jak nie, to ktoś grzebał w kilometrach :lol: .

Wygląda tak jakby ta jedynka chciała wskoczyć.

Cytuj:
5. niekoniecznie, ale to wymaga sprawdzenia i jest proste do zdiagnozowania "na oko". może być taka sytuacja, że ktoś wkręcił za długie śruby do felg i ręczny (tzn nożny ;) ) został na asfalcie.


Tez o tym pomyślałem bo sam kiedys tak załatwiłem ręczny który jest nożnym w "beczce", jezeli to sie potwierdzi to co trzeba wymienic, całą piaste, czy tylko tarcze z bębnem i jego zawartością (używkę) bo z tego co pamietam to bebechy są ciężko dostępne i drogie. :evil:

_________________
W124 '85 230E...

tak, tak, oczywiście ze LPG.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl