MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob lip 05, 2025 12:00 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw wrz 07, 2006 11:51 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz gru 18, 2005 8:40 pm
Posty: 35
Lokalizacja: kraków
Witam mam mały problem a mianowicie strasznie niskie obroty. Juz opisuje. mam silnik m 104 z automatem. gdy skrzynia jest na P wszystko jest ok, ale gdy dam D lub R i nie dodam gazu obroty spadaja do 300 albo i mniej. czy jest jakies os zeby podkrecicc te obroty bo mnie szlag juz trafia

_________________
Bez gwiazdy nie ma jazdy!
w210 320 cdi [ black widow]
Chrysler 300 C 5.7 HEMI [ potwór]
w124 300E-24V ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 08, 2006 8:17 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 22, 2005 7:38 am
Posty: 365
Lokalizacja: Jelenia Góra, Wrocław
Jeżeli zasilnie LPG - to regulator minimum.
Jeżeli Pb - to tylko regulacja składu mieszanki biegu jałowego.
W KE nie ma regulacji wielkości obrotów - robi to elektronika.



Co może być zepsute:
SPRAWDZ PODCIŚNIENIA - nie moze być lewego powietrza.

regulator obrotów, lub układ sterujący nim.
właczenie klimy, lub biedu (D) powinno zwiekszyć otwarcie regulatora obrotów. To działa bardzo prosto - włączasz klimę (lub D) zwieksza się wypełnienie przebiegu prostokatnego na regulatorze i otwiera się bardziej.
Upraszczając weź miernik napiecia stałego - poluzuj wtyczkę do regulatora, podepnij się (raczej trzeba zrzucić obudowę filtra)
Załącz bolida: napiecie po chwili ~4,5V
Włącz D, napiecie powinno się podnieść do ok 6V.
Ogólnie to podniesienie napięcia powinno być zauważalne.
W przypadku, gdy napiecie się nie podnosi - szukasz przyczyny w sterowaniu - może jakis styk "mówiący, że jest bieg" nie daje sygnału...
W przypadku, gdy się podnosi - wykręcasz regulator i czyścisz.
NIE KRĘĆ ŚRUBKĄ NA REGULATORZE-to jest regulacja trybu awaryjnego (ściągnięta wtyczka regulatora) i nie ma sensu.
Tu masz umiejscowienie regulatora i trochę info:
http://www.mb.org.pl/forum/showflat.php?Cat=&Board=MBForum&Number=142707&page=3&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1

_________________
Pozdrówka,
MB W124 220 TE, MB C140 S420 Coupe


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl