Jeżeli zasilnie LPG - to regulator minimum.
Jeżeli Pb - to tylko regulacja składu mieszanki biegu jałowego.
W KE nie ma regulacji wielkości obrotów - robi to elektronika.
Co może być zepsute:
SPRAWDZ PODCIŚNIENIA - nie moze być lewego powietrza.
regulator obrotów, lub układ sterujący nim.
właczenie klimy, lub biedu (D) powinno zwiekszyć otwarcie regulatora obrotów. To działa bardzo prosto - włączasz klimę (lub D) zwieksza się wypełnienie przebiegu prostokatnego na regulatorze i otwiera się bardziej.
Upraszczając weź miernik napiecia stałego - poluzuj wtyczkę do regulatora, podepnij się (raczej trzeba zrzucić obudowę filtra)
Załącz bolida: napiecie po chwili ~4,5V
Włącz D, napiecie powinno się podnieść do ok 6V.
Ogólnie to podniesienie napięcia powinno być zauważalne.
W przypadku, gdy napiecie się nie podnosi - szukasz przyczyny w sterowaniu - może jakis styk "mówiący, że jest bieg" nie daje sygnału...
W przypadku, gdy się podnosi - wykręcasz regulator i czyścisz.
NIE KRĘĆ ŚRUBKĄ NA REGULATORZE-to jest regulacja trybu awaryjnego (ściągnięta wtyczka regulatora) i nie ma sensu.
Tu masz umiejscowienie regulatora i trochę info:
http://www.mb.org.pl/forum/showflat.php?Cat=&Board=MBForum&Number=142707&page=3&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1