MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 13, 2025 4:13 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr lis 15, 2006 8:12 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
panowie -wszyscy tu stawiaja diagnoize o uszkodzeniu silnika i juz wogole stypa nad silnikiem [zlosnik] ja bym proponował diagnoze u drugiego mechanika,wogole jakies głupoty sa na tym wydruku po 30 atm itp. Sprawdzic u drugiego mechanika i bedzie wiadomo.

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 15, 2006 8:23 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt cze 04, 2004 11:46 am
Posty: 214
Lokalizacja: Wrocław
Mam pewną sugestie. Jeżdże swoją fałeczką już parę lat i przeżyłem już kilka wymian świec, kabli kopułek itp. I uwierzcie mi jeśli jeden garnek nie pali to to czuć. Silnik się kolebie a i pod pedałem czuć. Nikt mi nie powie że jeden czy dwa garnki nie palą i się tego nie zauważy. Chyba że jest nie czuły, a to współczucia dla jego kobiet:)

Jedź do innego mechanika i sprawdź. A jak nie to ściągnij sobie którąś z fajek, włoż w nią świece (oczywiście nie wykręcaj z cylindra) i zapal silnik. Zobaczysz jak się będzie kolebał.

_________________
W126 500SE ile wleje tyle spali:)
Fiat 125p 1.4MPI 103KM:)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 15, 2006 8:59 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 22, 2006 1:51 am
Posty: 676
Numer GG: 4141125
Lokalizacja: Gliwice
tomas pisze:
I uwierzcie mi jeśli jeden garnek nie pali to to czuć.


Zgadzam się z przedmówcą! Kiedyś jeździłem samochodem z silnikiem V6 (ja wiem, że to o dwa cylindry mniej...) ale brak iskry na jednym cylindrze było czuć od samego zapłonu. Silnik się trząsł i chodził bardzo nierówno. Ale z drugiej strony będąc jeszcze małym brzdącem słyszałem opowieści zza siedmiu mórz i siedmiu gór, według których dawniej taksówkarze posiadający amerykańskie krążowniki szos z wielkimi ośmiocylindrowymi silnikami, "wyłączali" w jakiś sposób dwa lub cztery gary aby samochody paliły mniej. Ile w tym prawdy nie wiem. Może to kwestia wyłączenia garów w odpowiedniej kolejności?

_________________
W123 240D '83 - Taigabeige
E30 318 iS '89 - Sterlingsilber Metallic
601 923 947


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 15, 2006 9:14 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
i ja się troszkę wtrącę [zlosnik]
Zegar do kompry na benie powinien mieć "byle kowal" tak więc pomykaj do pierwszego lepszego magika i niech przy Tobie robi pomiar nawet jak miałby zegar bez wydruku to pospisuj sobie wyniki [szalone] prawdopodobnie fachowiec zapodał tarczkę diesla do zegara na benę i stąd takie pomiary tam gdzie będzie 0 najprawdopodobniej wisi zawór wydechowy lub jest wypalone gniazdo zaworu, bo jak byłby trafiony ssący to mieszanka bałagamniłaby w kolektorze ssącym [szalone] a zyżycie paliwa większe jest z tego powodu że "zlew na pracę" tego cylindra (chociaż dostaje paliwko), pozostałe muszą nadrobić i to nie za fri tylko za paliwko
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 15, 2006 9:14 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 17, 2006 9:23 am
Posty: 83
Lokalizacja: Warszawa
Z kołysaniem to prawda na wolnych obrotach trochę kołysało samochodem ale bardzo delikatnie natomiast na obrotach nie ma takich objawów, ktoś zasugerował że to poduszka silnika i tego się trzymałem. Co do spalania to objaw jest taki, że jak stoję w korkach i na światłach to pali dużo a jak jadę w nocy dynamicznie to spalanie jest ok.
Wygląda na to, że przy wyższych obrotach tłok się załącza.

_________________
W126 500SE


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 15, 2006 9:24 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Galet pisze:
Wygląda na to, że przy wyższych obrotach tłok się załącza.

Nie no to jest super [zlosnik]

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 16, 2006 12:12 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Galet pisze:
Silnik oleju nie bierze i nawet nie zauważyłem spadku mocy, tylko wzrost zużycia paliwa.


Sprawdź czy olej nie śmierdzi paliwem, może być tak, że paliwo leci sobie do michy olejowej przez ten jeden felerny cylinder.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 16, 2006 6:29 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 24, 2006 12:35 pm
Posty: 1219
Lokalizacja: Wrocław
georem pisze:
paliwo leci sobie do michy olejowej przez ten jeden felerny cylinder

wydaje mi sie ze jakby tak bylo, to po wyjeciu bagnetu dymilby (przedmuchy pod tlokiem przez skrzynie korbowa)..
Poza tym koledzy maja troche racje. Jedzi do innego mechanika, niech jeszcze raz zrobi cisnienie.
Jesli dalej bedzie kupa to trzeba glowice sciagac.. Nie wiem jak jest z V-kami, czy jak sie robi remont glowicy, to trzeba dla rownowagi robic dwie.. Tak tylko sobie dedukuje.. :)
Pozdrawiam!

_________________
Wojtek P. (Borys)
--------------------------------------------------------
'92 MB 124 260E Lalunia - automat, gaz, poducha, elektryka
'94 BMW R1100GS Balbinka, '95 Honda NTV 650 Honoratka, '60 Awo 425S
ex - '88 MB 124 200TD


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl