MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob lip 12, 2025 5:01 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: ndz lis 05, 2006 7:02 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw mar 09, 2006 11:50 pm
Posty: 69
Lokalizacja: Warszawa
tomson pisze:
wierz mi boguś że próbowałem, obudowa z każdej strony mocno powyginana i nic
Czy ten czarny plastik gdzie jest bezpiecznik też trzeba zdjąć ??


Daj sobie spokój z elementami na zewnatrz tego magicznego" srebrnego przekaźnika. Musisz dostać sie do jego środka i tam lutownicą przygrzać na nowo te grubsze końcówki które wchodzą w płytke drukowaną. Na 100% pomoże wyleczyć obrotomierz!

_________________
BogdanK pozdrawia
w210 300 td 98


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 05, 2006 8:35 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 22, 2005 7:38 am
Posty: 365
Lokalizacja: Jelenia Góra, Wrocław
Rozwijjąc temat oznaczeń:
Mnie się to wydaje proste:
250D
250DT
250TD
250TDT

Nie wiem co jest wypisywane w rejestracjach ale albo ktoś nie umie przepisać albo nie wie czym jeździ :-)

_________________
Pozdrówka,
MB W124 220 TE, MB C140 S420 Coupe


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 05, 2006 9:26 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr wrz 27, 2006 4:46 pm
Posty: 15
@PAT do alternatora próbowałem się dobrać ale przewody są pod osłoną i musiałbym chyba od strony kanału próbować ją zdjąć a potem sprawdzić przewody


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 05, 2006 9:42 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw mar 09, 2006 11:50 pm
Posty: 69
Lokalizacja: Warszawa
tomson pisze:
@PAT do alternatora próbowałem się dobrać ...........


Nie rozbieraj auta, rozbierz srebrny przekaźnik ...tutaj masz opis wszystkiego co masz zrobić.

http://www.mb.org.pl/forum/showflat.php ... b=5&o=&vc=

_________________
BogdanK pozdrawia

w210 300 td 98


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 06, 2006 9:16 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn gru 12, 2005 7:36 pm
Posty: 208
Lokalizacja: Polska
tomson pisze:
No właśnie niewiem czy to kwestia wiejskiego tuningu czy może jest popsuta
Może ktoś oglądał zbyt dużo wyścigów Nascar :D

Hmm, wnioskuję że myślałeś o DTM... Bolidy NASCAR nie mają wycieraczek a wręcz w przypadku deszczu zarządza się neutralizację (caution).


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 09, 2006 8:01 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
tomson pisze:
P.S. chętnie posłucham każdego kto ma coś do powiedzenia w/w temacie

Ze schematu namalowanego na obudowie nie wynika żeby tam była jakaś elektronika (poza dwiema diodami)


Diody służą temu, że po przekroczeniu napięcia bezpiecznego dla elektroniki - dioda (Zenerka) zaczyna przewodzić, i przepala wpięty w szereg bezpiecznik, oddzielając tym samym elektronikę od zasilania.
Jeżeli chodzi o zdjęcie obudowy bezpiecznika przed demontażem: w starszych trzeba było zdjąć, żeby zdjąć srebrną obudowę, w nowszych oprawka bezpiecznika schodziła razem ze srebrną obudową.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 18, 2006 4:38 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr wrz 27, 2006 4:46 pm
Posty: 15
Dzisiaj przy okazji ładnej pogody dobrałem się ponownie do tego przekaźnika
Niestety nie chciała zsunąć się ta obudowa więc ją trochę porozcinałem tak że zajrzałem do środka i poprawiłem luty które według mnie były ok

Tak jak pisałem wcześniej tam w środku niema nic poza tym co przedstawia schemat namalowany na obudowie

Odbaliłem auto bez tego przekaźnika i jedynym efektem ubocznym był brak ABSu (kontrolka nie zgasła po uruchomieniu)

Poprawiłem luty wsadziłem go i obrotomierz dalej nie działa
Nieraz podczas jazdy sam zaskakuje ale rzadko

Denerwuje mnie też kontrolka ostrzegająca o przepaleniu żarówki
Wszystkie żarówki sprawne a ona się zapala nawet jak włącze tylko postojowe


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 18, 2006 7:48 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 01, 2006 9:27 pm
Posty: 36
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Jeśli chodzi o żarówki to sprawdź czy wszędzie masz o odpowiedniej mocy takie jak zaleca MB ;)
pozdrawiam wszystkich

_________________
Mercedes-Benz W126 500se 1986r "Miecio"


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 18, 2006 7:59 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 23, 2006 12:48 pm
Posty: 58
Lokalizacja: Warszawa
JEśLI CHODZI O OBROTOMIERZ SPAWDZ BEZPIECZNIKI /TE POD MASKA/ .NAJLEPIEJ WSZYSTKIE WYMIEN NA NOWE . W MOIM PRZYPADKU W TEN SPOSOB USUNALEM KILKA USTEREK MIEDZY INNYMI OBROTOMIERZ. [totalszok]

_________________
W114 280C
W460 250D
W140 350D
W124 300TD
MB100
http://www.autoszybypakula.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 20, 2006 12:24 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Nie tak glosno!! Glowa boli po likendzie a Ty tu tak sie wydzierasz!!

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 20, 2006 5:08 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 22, 2005 7:38 am
Posty: 365
Lokalizacja: Jelenia Góra, Wrocław
tomson pisze:
Wszystkie żarówki sprawne a ona się zapala nawet jak włącze tylko postojowe

Więc spalona/zła któras z postojowych - a jest ich 5 - sprawdź wszystkie.
20 minut roboty i po sprawie.
PS.
Ja bym stawiał na ta 5, a może to nawet 2 piąte - nie pamietam.

_________________
Pozdrówka,
MB W124 220 TE, MB C140 S420 Coupe


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl