budka pisze:
Czy jak bedzie spalona 1 lub więcej nie będzie miało znaczenia jak dokupię jakiejś innej firmy?
Tak, kup Beru lub Boscha, a nie jakies wynalazki, bo za rok znow bedziesz je zmienial. Poza tym nie przekrecaj stacyjki w pozycji grzania swiec i nie zostawiaj na dlugo (bez odpalania).
gibber pisze:
Moze i szybciej, ale zycze prawidlowego zinterpretowania wynikow. Podany przezemnie sposob jest praktykowany w ASO i pochodzi z manuala serwisowego, wiec mysle, ze co jak co, ale inzynierom z MB mozna ufac jesli chodzi o diagnostyke i obsluge wyprodukowanych przez nich pojazdow.
teope pisze:
Jeśli chcesz mieć wartość dokładną należy wszystkie dane podstawić do wzoru (którego narazie nie moge znaleźć, ale gdzieś mam
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
) w praktyce jednak podstawianie jest zbedne jeśli odgórnie wiesz co w jakies fazie życia swiecy pokaże miernik.
Diagnosci, a slyszeliscie o prawie Ohma
![[oczko]](./images/smilies/oczko.gif)
?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Ohma
W sumie mierzycie to samo
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
i obaj macie racje. Tylko przy metodzie wykorzystujacej indukcje, podana przez kolege gibber trzeba miec odpowiedni miernik klamrowy, a tego to juz nie ma kazdy.