MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 16, 2025 8:59 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw sty 04, 2007 4:03 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw sty 04, 2007 3:39 pm
Posty: 42
Lokalizacja: Skarszewy
Witam, mam problem z mercedesem 124 2,3E + LPG. Ostatnio nie mogę go zapalić, jak jest ciepły zapala po dłuższym kręceniu. Jak jest zimny nie chce odpalać wogóle, a jak już zapali to po bardzo długim kręceniu:). Zrobiłem mały teścik, zdjąłem pokrywę filtra i wlałem mu bezpośrednio benzynę, zapalił natychmiast:) Teraz mam problem co to może być że zapala jak wleje tam benzynę?? Dodam tylko, ze jak przekręce kluczykiem to słychac że pompa podaje.
Przeglądałem to forum i wiem że są tematy, w których jest mowa o trudnym zapalaniu auta, ale nie ma przypadku takiego jak mój.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 04, 2007 4:28 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
Witaj. Za bardzo sie nie znam na benzyniakach ale moze jest jakas nieszczelnosc w przewodach z paliwem. Ciagnie razem z powietrzem i ciezko mu zassac Pb lub jakims cudem paliwo cofa sie z powrotem do baku co powoduje, ze czas w ktorym silnik odpali jest znacznie wydluzony.
Powodzenia i pozdrawiam

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 04, 2007 4:46 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
Mi Pan od gazu polecany przez Wojtka123 powiedzial ze czesto juz wtryskiwacze bywaja nieszczelne...

...Ponoc przy gazie sporym ulatwieniem w zapalaniu jest niejaki Stop KE-Jetronic, koszt ponoc okolo 250 zł plus niezacieranie sie ukladu KE-Jetronic...

...zobacz czy ulatwi ci odpalanie gdy przed przekreceniem rozruznikiem wlaczajac i wylaczajac zaplon popracujesz pompa paliwa i zwiekszysz cisnienie - ja tak na wszelki sluszaj robie i zapala git w 98 przypadkach na 100.

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 05, 2007 1:34 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw sty 04, 2007 3:39 pm
Posty: 42
Lokalizacja: Skarszewy
Udałem się z tym do serwisu. Stwierdzili, że bezpiecznik w przekaźniku jest spalony i wogóle ssania nie było. Wymienili go, teraz zapala lepiej, ale to jeszcze nie tak jak powinno być. Ma ktos jeszcze jakieś pomysły co to może być??

_________________
MB W210 3.0TD 1997r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 05, 2007 1:38 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
Przy uruchamianiu silnika zawsze naciskaj trochę na pedal gazu.Wyczuj czy musisz naciskać mocniej czy lżej.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł: ~stanleym126
Post: pt sty 05, 2007 1:57 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
~stanleym126 przy silniku z KE jak alles jest gut to nie trzeba gazu wciskac przy zapalaniu...tu wsio sie samo reguluje przeca!

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 05, 2007 2:27 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 15, 2006 10:06 am
Posty: 523
Lokalizacja: PRA
Marcin18 pisze:
Udałem się z tym do serwisu. Stwierdzili, że bezpiecznik w przekaźniku jest spalony i wogóle ssania nie było. Wymienili go, teraz zapala lepiej, ale to jeszcze nie tak jak powinno być. Ma ktos jeszcze jakieś pomysły co to może być??


zanim trafiłeś do serwisu pewnie dużo szukałeś i kombinowałeś sam ;) może wróć ze wszystkim do pierwotnych ustawień, sprawdź filtr paliwa czy nie jest zapchany i jak byłeś u gazola to też mógł coś sknocić. Kiedyś mi w toyocie zamontowali gaz (zwykły komputer) to na benie musiałem go dłużej kręcić niż przed montażem. Okazało się ze jakiś zawór od gazy miał nieszczelność i tamtędy odparowywała sobie benzynka...

Najgorzej jest jak dwie awarie się na siebie nałożą, można szału dostać.

_________________
ex MB W201 200D '85 automat w stanie agonalnym. Panie, świeć nad jego gwiazdą...
ex MB W124 250D '85 manual w stanie dobrym plus plus (astral silver metalic)


W210 E220D 97 budyń do sprzedania

Oo==oO


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 05, 2007 10:32 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Na poczatek wez miernik w lape i zmierz napiecia na obu koncowkach regulatora powetrza dodatkowego.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl