adler1934 pisze:
Nie wiem skąd sie wzięły koło radia,może ktoś dołożył?
Pisałem że poprzednik zrobił niezły bałagan. Mój dawny zawód - elektryk (co prawda okrętowy)

pomógł mi doprowadzić to do jako takiego porządku.
adler1934 pisze:
Czarny z żółtym paskiem idzie z bezpiecznika nr 1 do złącza wtykowego przewodów zapalniczki,a nastepnie do podświetlenia schowka.
Kabelek sobie wisi a schowek jest oświetlony po przekręceniu stacyjki.
adler1934 pisze:
Natomiast z gniazda do zapalniczki idzie przewód czerwony.
Sprawdzę okolice zapalniczki.
adler1934 pisze:
Natomiast szaro-czerwony z wyłącznika obrotowego oświetlenia do bezpiecznika nr 3 i z tamtąd do układu kontrolującego sprawność żarówek i z niego do reflektora nprawego i lampy tylnej prawej.
A to już jest ślad bo miga mi czasem kontrolka sprawności żarówek chociaż żarówki mam OK. Sprawdzę to też.
Tyle że jest pewien problem - te 2 kabelki wychodzą z wiązki na mój gust fabrycznej tej w konsoli z której wychodzą także kable do radia. Na czarno-żółtym pojawia sie napięcie 12V po włączeniu stacyjki. Szaro-czerwony nie ma napięcia ani żadnego połączenia przez odbiornik z masą (oporność nieskończona).