MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob lip 19, 2025 10:52 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn sty 29, 2007 12:15 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 22, 2005 8:58 pm
Posty: 66
Lokalizacja: Radomsko/London
Witam serdecznie! Od niedawna jestem posiadaczem w202 c220 z 16zaworowym benzynowym silnikiem rocznik 96.Auto ma wymienione świece oraz przewody w momencie rozruchu zapala idealnie natomiast gdy silnik zapali niema iskry na 1 i 4 świecy.Sprawia mi to ogromny problem ponieważ przebywam w londynie,gdzie dobrych "mercedesiaży" jest jak na lekarstwo i niebędę ukrywał,że to moja pierwsza c-klasa.Mam również problem ze znalezieniem schematu w internecie bo może ktoś pomylił kolejnośc przewodów itp...rozwiązanie w tym modelu jest zupełnie inne niż w w201 czy w124 bo tam na kopółce jest wszystko ponumerowane:-(Jeśli ktoś z was panowie może mi wirtualnie pomóc to z góry wielkie dzięki...
pozdrawiam michał ;) http://mackuz.bolinko.org/is/img5/res_1 ... OJC220.jpg


Ostatnio zmieniony wt lut 13, 2007 2:05 am przez Michcio126, łącznie zmieniany 3 razy.

Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 29, 2007 11:17 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 27, 2004 11:04 am
Posty: 666
Lokalizacja: Gdańsk
Hej !! Powinno pomóc.

KLIK

_________________
94' 202 C180, 94' 202 C280, 09' Triumph Street Triple
Ex: 82' 123 280E


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 29, 2007 7:17 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 22, 2005 8:58 pm
Posty: 66
Lokalizacja: Radomsko/London
8) wielkie dzięki kolego...
pozdrawiam <br>Dodano po 2 godzinach. 58 minutach.:<br> hm...muszę się przyznać ,że niewiele rozumiem z tych schematów :cry:
benzyniaki nie są moją mocną stroną heh,że to nie diesel :roll: <br>Dodano po 5 minutach.:<br> [skoczek3] [skoczek3] [skoczek3] [skoczek3] może podbowie ktoś w prostrzy sposób jak podłączyć te kable do cewek pod kolektorem ssącym :cry:


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 10, 2007 11:59 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 22, 2005 8:58 pm
Posty: 66
Lokalizacja: Radomsko/London
z powodu braku informacji dalej jestem w potrzebie.
Czy to taki sam silnik i osprzęt jak w W124 E220??


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 13, 2007 2:03 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 22, 2005 8:58 pm
Posty: 66
Lokalizacja: Radomsko/London
czy znajdzie sie jakas dobra dusza...?


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 13, 2007 9:36 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
pod jedna cewke jest podpięta świaca cylindra 1 i 4 - ma ona podłączenie przewodów różowo-czerwony (PNK-RED), oraz drugi przwód jest czarny

Pod drugą cewke jest podpięta świata cylindra: 2 i 3 - ma ona podlączenie przewodów różowo czerwony (PNK-RED), oraz oraz drugi przwód jest czarno- biały (BLK-WHT), i jest podłączona pod pin 21 w Engine Control Module. Więc sprawdz czy cewka daje iskre, jak nie, to zobacz w tym pinie czy daje impulsy, jeśli tak - to padła cewka (brak styku, przyczyna leży w cewce), jak nie ma impulsu to albo komp od silnika padł , (albo jest to czasami objawem nierozkodowania immbolilazera, i tak działa blokada).
Podłączenie, no musisz zobaczyc jakie kolory przewodów leca do cewek, i wtedy wiesz jak podłączyć przewodu, a tutaj dwie świece maja iskre w tym samym czasie, co ma oczyszczać elektrody z nalotu ( nawet w polonezie jest taki bajer, o CC nie wspomne [zlosnik] ), dlatego pracuje na 2garach. BO jak padnie jedna cewke to masz z głowy 2cylindry.
Więc miernik w dloń i do dzieła

http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Mercedes-Benz/1996/C220/SYSTEM%20WIRING%20DIAGRAMS/5758.pdf


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 14, 2007 12:27 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 22, 2005 8:58 pm
Posty: 66
Lokalizacja: Radomsko/London
Witaj Marcin!
I tak mi juz wiele pomogłeś ale powiedz czy pierwsza cewka to ta od przodu auta,a druga od szyby ?,czy na odwrót?w opisie problemu pominałem niechcący to ,że bateria w kluczyku jest na wykonczeniu i z otwieraniem auta był problem.Napisałeś mi,że przyczyną może być nierozkodowanie immobilazera.Czy ten kluczyk mógł być przyczyną???


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 14, 2007 4:58 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
kluczyk mogłbyć przyczyna odcięcia zapłonu na jednej z cewek (często spotykane w fabrycznych immobilaizerach)
A która cewka jest pierwsza, to nie wiem, dlatego napisałem żebyś sprawdził po kolorach przewodów które do tej cewki idą

jednak ja obstawiam pierwsza od przodu - tak jak cylindry <br>Dodano po 2 minutach.:<br> zmień baterie w kluczyku i zobacz czy sie zmieni praca silnika


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 17, 2007 8:33 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 22, 2005 8:58 pm
Posty: 66
Lokalizacja: Radomsko/London
Witam ponownie!
Miałem mały przestój,ale jutro tj. w sobotę rano zaczynam działać
dzięki za wszystko,pozdrawiam 8)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl