Witam
Powaznie rozwazam mozliwosc dolozenia tempomatu do mojego samochodu. Pora odpowiednia bo caly samochod mam totalnie rozbebeszony i podczas skladania moglbym cos do zestawu dorzucic.
Tak se mysle, ze to latwiej niz zaczynac od poczatku
![[oczko]](./images/smilies/oczko.gif)
.
Gdzies tu wyczytalem ze samochod z tempomatem ma specjalna przepustnice. Czy ona jest bardzo specjalna, czy tylko może uniwersalna z dodatkowymi mechanizmami?
Poza przepustnica jeszcze jakies niespodzianki? Duzo kabli?
I najwazniejsze: czy przepustnica (albo TE potrzebne RZECZY z przepustnicy
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
) z motoru od 300E (chyba M103?) podejdą do M104 2.8?
Ogladalem sobie moj dyferencjal, bo z vinu wynika ze nie mam ASD, ale widze ze do dyferencjalu jest wpiety przewod - po prawej stronie wału i dosc blisko niego, patrzac od przodu samochodu. Po co to tam jest?