MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob lip 19, 2025 2:56 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lut 19, 2007 7:44 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
witam

nie dziala mi dociaganie tylnej klapy w moim kombiaczku :cry: myslalem ze to wina tej elektroniki ktora znajduje sie przy zamku i kupilem inny ( zdjolem z innego auta dociaganie w 100% dzialalo) zamontowalem do swojego i lipa :( zamek nie dziala na kostce prad niby dochodzi z tego co kojarze moze macie jakies pomysly co to moze byc ??

mam tez problem z tylna wycieraczka mianowicie w trybie pracy ciaglej chodzi bez problemu ale gdy przelacze na czasowke to przejdzie na druga strone szyby zatnie sie potem lekko drgnie i pomalu przeskakujac wroci na swoje miejsce? Gdzie szukac usterki ??

Prosze pomozcie

Pozdrawiam
Michal

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 19, 2007 8:09 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Połamane kable przy zawiasie tylnej klapy: od tego zacznij.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 19, 2007 8:51 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 10, 2007 9:17 pm
Posty: 407
Lokalizacja: Szczecin
Gerri pisze:
Połamane kable przy zawiasie tylnej klapy: od tego zacznij.
U mnie to samo było wystarczy wymienić odcinek przewodów na zgięciu i powinno być ok


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 19, 2007 9:09 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
Witaj z szyba mialem to samo, tylko juz przewody w klapie mialem zdiagnozowane i naprawione. Problem (oczywiscie u mnie) byl identyczny. W MB czasowka wycieraczki tylnej jest tak rozwiazana, ze przkeaznik czasowy daje tylko impuls wzbudzajacy silnika, ktory potem ma za zadanie radzic sobie juz sam (ma drugi + "po stacyjce"). Wykrecilem silnik z klapy rozebralem go (troche skomplikowany mechanizm). Pod spodem kola zebatego wtopione sa metalowe sciezki elektryczne, do ktorych dotykaja blaszki stykowe (3 lub 4 nie pamietam dokladnie), ktorych kable zasilajace dochodza z obudowy silnika (z zewnatrz) - krociutkie zdanie [zlosnik] . Aby wybic to kolo zebate nalezy wysunac cieniutkie (trzeba sie przyjrzec) pierscienie zaciskowe, potem napuscic WD lub innym patentem wewnatrz zanaczyc polozenie kola wzgledem ramienia z zebatka i je wybic *. O ile przewody w klapie sa dobre i przekaznik (a chyba masz bo wycieraczka idzie ale nie tobi pelnego cyklu - dlugosc tego cyklu odpowiada dokladnie czasowi zwarcia stykow przekaznika. Wg. mnie to na 99% masz ulamany lub odgiety styk wewnatrz silnika. Jak to naprawic??? ja po prostu z 2 uwalonych motorkow tylnej klapy zrobilem jeden git, poprzekladalem z jednego to z drugiego tamto i chodzi.

Jakby co to dokladniejsze info przez tel. 0507 114 729 ale od piatku wieczorem bo jestem na serwisie w slonecznej Espanii i nie odbieram pryw. tel. ze wzgledu na drakonskie ceny roamingu.

Powodzonka.
Jakbys mial bole z wyjeciem samego silnika tez sluze pomoca.PA


* mlotek do 300g potem mozna zrobic z kolka ew. calego silnika Katyń i Ostaszków

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Ostatnio zmieniony pn lut 19, 2007 9:11 pm przez Milosh, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 19, 2007 9:26 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
hmm
kiedys tam zagladalem i cos ta, laczylem ale mimo wszystko postaram sie tam jutro zajrzec jak nie pomoze to bedziemy kopac dalej <br>Dodano po 14 minutach.:<br>
heh dzieki MILOSH jak bede nie bede sobie mogl z czyms poradzic to bede pisal ew.dzwonil [zlosnikz]
a co do wyjecia samego mechanizmu to juz to ostatnio opatentowalem ale przyznaje chwile mi zeszlo zanim sie kapnolem ze w ramieniu wycieraczki jest nakretka, ktora trzeba odkrecic.Bardzo mozliwe ze cos jest nie tak z tymi blaszkami bo jar wycieraczka chodzi to slychac tam jakies szmery jakby sie cos o cos ocieralo;)

Pozdrawiam <br>Dodano po 2 minutach.:<br> aa i mam jeszcze jedno pytanko jak sie rozbierze mechanizm to tam jest jakas taka paskudna brazowa maz.Co to jest?? i czy mozna wymyc z tego mechanizm??

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 19, 2007 10:22 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
miś89 pisze:
aa i mam jeszcze jedno pytanko jak sie rozbierze mechanizm to tam jest jakas taka paskudna brazowa maz.Co to jest?? i czy mozna wymyc z tego mechanizm??


Smarowanie,zostaw w spokoju.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 20, 2007 3:08 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
Milosh pisze:
pierscienie zaciskowe


Gdzie one sa?? :o nic nie widze <br>Dodano po 1 minutach.:<br>
THC pisze:
Smarowanie,zostaw w spokoju.

hehe
ok postaram sie go nie usunac chociaz strasznie smierdzi :roll: <br>Dodano po 1 godzinach. 7 minutach.:<br> NO MILOSH.
BRAWO!! strzal w 10 jedna z blaszek jest ulamana w 3/4 jej dlugosci i musialo styku dobrego nie miec jutro sie zastanowie co z tym fantem zrobic bo podejrzewam ze w sklepie czegos takiego nie dostane??

pozdrawiam <br>Dodano po 15 godzinach. 17 minutach.:<br> hmm no dobra i co teraz??
da sie wymienic te blaszki??
milosh co Ty zrobiles wymieniales jakos te cholerne blaszki?lutowales je?? czy poprostu w tym 2 mechaniznie byly one cale ??

Jaki symbol ma ta uszczelka w szybie( ta w miejscu gdzie ramie wycieraczki przechodzi przez szybe)

pozrdawiam

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 22, 2007 11:05 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
Witaj Misiu z 1989 [zlosnik]

Tak jak pisalem zrobilem szachy z chleba i z 2 jednostek napedowych ramienia wycieraczki, ktory byly padaczka zrobilem jeden dobry. Styki chcialem wypruc z obudowy i podrzucic z drugiego silnika (znacznie mniej roboty) ale niestety TAK SE NE DA!!! (chyba, ze Tobie sie uda) jakos ten bialy plasticzek co trzyma te blaszki mocno siedzi i ciezko go wyharatac.

Jaki symbol ma uszczelka to wiesz........... nie wiem [zlosnik] jakos jej nie zabralem do Espanii ale jutro flight to KTW wiec jutro wieczorem (jak dolece [zlosnik] ) ja moge miec w rekach (o ile jeszcze jest) wiec Ci skrobne jak znajde ja ........i numer na niej

Co do mazi to podobno lepszy patent niz w poprzedniej wersji (czyli waska listewka). W waskiej byl jakis smar staly koloru mandarynki (ale o troche innym smaku i zapachu [zlosnik] ). W s z e r o k i e j listwie jest ta brazowa maz o polplynnej konsystencji i wg. opinii b.wytrawnych mechanikow jest duzo lepsza niz smar z wersji 85-89. Tylko podociagaj sobie dobrze te sruby torx bo jak sie zrobi upal to ta maz moze wyciekac z silnika (sam tak mialem)

Powodzenia w lutowaniu, replacement (czy czego sobie jeszcze zyczysz) blaszki stykowej reaktora. Zobaczysz jaka frajda jest jak zacznie smigac normalnie. Ja tak jezdzilem z 5 miechow i doprowadzalo mnie to do szalu :evil:

siemanko

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 23, 2007 4:22 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
Witam
uszczelke juz zamowilem wiec na jutro powinna byc.Co do samego silnika to nie bede go naprawial, poprostu kupie druga uzywke a ten trafi na polke moze przyda sie kiedys jako dawca :).Musialem takze narazie przerwac prace przy aucie (zanim je nawet dobrze zaczolem :-? ) bo pewna urocza pani o imieniu grypa polozyla mnie do lozka :roll: Co do frajdy z dzialajacej wycieraczki to nie mam watpliwosci [zlosnikz] potem zostanie jeszcze tylko dociaganie klapy i bedzie wsio gut [zlosnik] ale z tym poczekam az zrobi sie troche cieplej :)

Dzieki wszystkim za dotychczasowa pomoc [zlosnikz]
Odezwe sie jeszcze na tym watku jak bede grzebal przy dociaganiu.

Pozdrawiam

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 28, 2007 2:48 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
witam
niestety nie doszla do mnie ta uszczelka tzn doszlo ale nie to co trzeba i w zwiazku z tym mam prosbe czy ktos moglby mi podac numer uszczelki znajdujacej sie w tylnej szybie (tam gdzie ramie wycieraczki przechodzi przez szybe)

Co do samej wycieraczki to kupilem 2 uzywke za 50zl niestety miala skorodowany korpus wiec musialem poprzekladac z niej te blaszki do mojej przelozylem tez kolo zebate bo okazals sie ze to moje robi jakies zwarcie.Ogolnie wycieraczka juz dziala i czeka na zamontowanie w samochodzie i tu wsztrzymuje mnie tylko ta uszczelka :roll:

Pozdrawiam

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 11, 2007 1:53 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
witam

po dluzszej przerwie i zamowieniu uszczelki w ASO mam juz wszystko czego mi potrzeba aby poskladac tylna klape do kupy [zlosnik] i wszystko bylo by pieknie gdyby nie sprawy prodowe :roll: mianowicie gdy wpene wycieraczke w kostke natychmiast przepala mi bezpiecznik. Rozebralem cala wycieraczke i sprawy maja sie tak gdy jyjete jest to kolo zebate to wszystko jest ok wycieraczka dziala a bezpieczniki sa w jak najlepszym porzadku ale gdy zalowe to kolko zebate i przekaznik poda prad na silnik to kolko obroci sie o jakies 25stopni i wystrzela bezpieczniki i tak jest za kazdym razem kiedy zaloze to kolko :roll: (fajne nie dlugie zdania ;) ) ma ktos pomysl o co moze chodzic ?? moze cos pomieszalem z kablami w co watpie bo wczesniej jak ja sprawdzalem to jakos chodzila bez problemow.

Co do dociagania tylnej klapy to w cudowny sposob naprawilo sie samo [zlosnikz] [zlosnikz] tzn. kiedy podjechalem do umuwionego elektryka i stanolem przed jego warsztatem w miesamowity sposob wszystko zaczelo dzialac [totalszok] pozostalo mi tylko zsynchronizowac mechanizm (u mnie kwestia przelozenia 1 zebatki) i wszystko dziala jak nalezy [zlosnik]

Pozdrawiam i prosze o pomoc
Michal

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl