byly dwie wersje trzystukonne M117 5.6. Pierwsza (starsza) byla ECE i to bylo cos specjalnego. W drugiej wersji, bodajze od '89, 300KM bylo juz uzyskane normalnymi usprawnieniami wynikajacymi z ewolucji i modernizacji pojazdu.
Nigdy sie w to nie zaglebialem takze wszystko zweryfikuj we wlasnym zakresie. A ze swieca szukac kogos kto ci wszystko rozlozy i opisze punkt po punkcie.
Amerykanie maja te swoje przymulone wersje i co raz pojawiaja sie watki o tym co wywalic i zamienic z wersja europejska, zeby osiagnac europejskie wyniki. Zawsze konczylo sie na gdybaniu, bo nawet tych danych ludzie nie mogli zebrac i potwierdzic na 100%.
A ja osobiscie miesiac temu przekladalem OM617 diesla w miejsce "identycznego" padnietego. Ile tam sie drobiażdżków nie zgadzało to sie w pale nie miesci. Tu inne mocowanie, tam dluzsza srubka, cięgno nie takie... a to tylko beczkowoz z klekotem na pokladzie i dwa kable elektryczne na krzyz
![[oczko]](./images/smilies/oczko.gif)
.
Jesli wyobrazasz sobie ze z twoim 5.6 pojdzie latwo, to proponuje mentalnie przygotowac sie na dluga i krwawa walke
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
.