MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 20, 2025 3:37 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt mar 23, 2007 5:40 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 12:04 pm
Posty: 143
Lokalizacja: Gdynia
Witam
Czy któryś z kolegów ma pojęcie jakie różnice występują pomiędzy silnikami 5,6 o mocy 278KM i 300KM. Rocznik '90.
Wiem że ten silniejszy nie ma katalizatora ale czy to jedyna różnica?
Chciałbym sobie podarować te pare dodatkowych kucyków, tylko nie wiem czy samo wywalenie katalizatora załatwi sprawę.
Po kilku miesiącach jeżdżenia 560-ką okazuje się że początkowe oczarowanie "niesamowitym kopem" trochę opadło i chętnie poprawiłbym osiągi.
Ech, wszystko po jakimś czasie powszednieje i trzeba szukać nowych bodźców [zlosnikz] .

_________________
MB 560SE '90


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 23, 2007 6:02 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Wywalenie KAT nie poprawi osiągów, inna może być istalacja elektroniki, dodatkowy obieg spalin, różni się sporo. Najlepszym wyjściem jest zmina na auto bez KAT.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 23, 2007 6:37 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 09, 2006 10:48 am
Posty: 463
byly dwie wersje trzystukonne M117 5.6. Pierwsza (starsza) byla ECE i to bylo cos specjalnego. W drugiej wersji, bodajze od '89, 300KM bylo juz uzyskane normalnymi usprawnieniami wynikajacymi z ewolucji i modernizacji pojazdu.

Nigdy sie w to nie zaglebialem takze wszystko zweryfikuj we wlasnym zakresie. A ze swieca szukac kogos kto ci wszystko rozlozy i opisze punkt po punkcie.
Amerykanie maja te swoje przymulone wersje i co raz pojawiaja sie watki o tym co wywalic i zamienic z wersja europejska, zeby osiagnac europejskie wyniki. Zawsze konczylo sie na gdybaniu, bo nawet tych danych ludzie nie mogli zebrac i potwierdzic na 100%.

A ja osobiscie miesiac temu przekladalem OM617 diesla w miejsce "identycznego" padnietego. Ile tam sie drobiażdżków nie zgadzało to sie w pale nie miesci. Tu inne mocowanie, tam dluzsza srubka, cięgno nie takie... a to tylko beczkowoz z klekotem na pokladzie i dwa kable elektryczne na krzyz [oczko] .

Jesli wyobrazasz sobie ze z twoim 5.6 pojdzie latwo, to proponuje mentalnie przygotowac sie na dluga i krwawa walke [zlosnik] .

_________________
Pozdrawiam, mMm

E280 T
450SLC 5.0
dawniej: W115 200D '72 - Boluś, W115 '70 - No Name, W116 '76 - No Name, oraz rozne 123

Automatom mówię NIE
Śląsk, Gliwice


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 23, 2007 6:54 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
mMm2 pisze:
a to tylko beczkowoz z klekotem na pokladzie i dwa kable elektryczne na krzyz

no no no!! [zlosnik]

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl