MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 20, 2025 3:23 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw maja 24, 2007 1:08 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 27, 2006 7:23 pm
Posty: 426
Lokalizacja: Opole
Dziwne zjawisko, mianowicie raz jest tak ze gdy wcisne do oporu pedał gazu z rury wydechowej wydobywają sie kłęby jasnego dymu(szaro-niebieski ale bardziej szary). Innym razem jak jade i tak samo wcisne pedał gazu dymu jest duzo mniej, praktycznie wogole go nie ma... I nie ma róznicy czy silnik jest ciepły czy zimny, jakie paliwo mam zatankowane, nie wiadac zadnych czynnikow ktore moglyby wskazywac co jest tego przyczyna. Czasami wydaje mi sie ze jest tak ze silnik dymi, zatrzymam sie i wylacze na kilka sekund i zapale znowu to dymienie maleje. Mozliwe jest wogole takie cos? Dodam ze silnik to 300D z 450000km przebiegiem. Pozdrawiam

_________________
W126 300D '76-ex.
W124 300D '89-ex.
W124 300D`86


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 26, 2007 8:52 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 25, 2006 6:37 pm
Posty: 396
Lokalizacja: Poznań
Jak niebieski dym to olej.
Jak szry-baily dym to para wodna.
Jak szaro-niebiesko to jedno i drugie.
Jak czarny to za bogata mieszanka.
KAzdy kolor moze wystepowac z kazdym innym kolorem [zlosnik]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 26, 2007 10:32 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz paź 09, 2005 1:28 pm
Posty: 1004
Lokalizacja: Pleszew
sprawdź kompresję ale oczywiście po nocy na zimnym silniku. u mnie na poniektórych cylindrach wykazało 0

zaraz powstanie dyskusja że 0 jest niemożliwe przy działającym silniku. [zlosnik] ;) oj jest możliwe.

aha silnik miał nawet niezłą wiksę przed wyzerowaniem kompresji i też se tak troszkę na szaro dymił, oleju nie brał.

mam nadzieję że się mylę :-?


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 27, 2007 10:23 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 18, 2004 11:56 pm
Posty: 309
Lokalizacja: częstochowa
Postój z 4, 5 min na rozgrzanym silniku na biegu jałowym i po tym dodaj gazu jezeli wtedy bedzie kopcil przez chwile a za chwile przestanie to mogą to byc uszczelniacze zaworowe do wymiany (zazwyczaj kopci przy ruszaniu po krotkim postoju póżniej w czasie jazdy dymienie ustaje) ale oczywiscie mogą być tez inne przyczyny musisz sprawdzac a na pewno znajdziesz usterke.

_________________
W124 300D TURBO

C126 E56


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl