MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 20, 2025 7:02 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: ndz cze 10, 2007 4:22 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz cze 10, 2007 1:17 pm
Posty: 2
Witam
jak w temacie - SL 300 24v 1993 (R129). Odpalam zimny silnik np. rano
i wyjezdzam z parkingu. po ok 3 km silnik zaczyna sie dlawic, szarpac i gasnie.
Odpalony z trudem rozwija obroty, przy zalaczaniu biegu "D" gasnie.
Wystarczy jednak potrzymac go przez 3-4 minuty na wyzszych obrotach
(ok. 5000) zeby problem znikł. Czasami nawet i to nie pomaga wiec lawetuje go do mechanika (firma Mercuś w Łodzi) i... problem znika, auto odpala i jezdzi bez zarzutu. Opisana sytuacja nie dzieje sie za
kazdym razem - czasami jezdze kilka dni i jest ok. Mam tez wrazenie ze problem pojawia sie gdy samochod kilka dni stoi nie uzywany. Jakies sugestie? Bede bardzo wdzieczny za odpowiedz.
pozdrawiam
Bartek <br>Dodano po 2 godzinach. 54 minutach.:<br> i dzisiaj to samo. rano przychodze, odpalam, rozgrzewam, probuje wyjechac i sie dlawi. potem gasniei nie daje sie odpalic. przychodze 2 godziny pozniej, odpala i jezdzi normalnie - wlasnie zrobilem jakies 50 km. Czary? [totalszok]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 11, 2007 2:58 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt cze 04, 2004 11:46 am
Posty: 214
Lokalizacja: Wrocław
Ja mam konstrukcyjnie starszy silniczek, ale miałem podobny objaw (dławienie, problem z zapaleniem a za chwile wszystko gra). Okazało się że był to uszkodzony czujnik temperatury silnika (u mnie sygnał daje do modułu zapłonu i drugim stykiem do sterowania wtryskiem, silnik się po prostu zalewał).

_________________
W126 500SE ile wleje tyle spali:)
Fiat 125p 1.4MPI 103KM:)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 11, 2007 7:58 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz cze 10, 2007 1:17 pm
Posty: 2
sugerowano mi takze uszkozenie grzalki sondy lambda. instynktownie problem albo dotyczy temperatury albo ukladu podawania paliwa lub jego jakosci (filtr?). sczegolnie ze pozniej samochod stoi p 4 godziny i dalej jezdzi bez problemu. tylko ponad dwudniowe przerwy w uzytkowaniu powoduja problemy. dzieki za info :)
jak sprawdzic ten czujnik temperatury?
pozdr
B.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 12, 2007 9:03 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Omomierzem

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl