MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 21, 2025 6:35 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob cze 30, 2007 1:37 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 16, 2006 9:38 am
Posty: 113
Witam
Wczoraj odkręciłem u siebie wtryskiwacze,gdyż od jakiegoś czasu coraz dłużej musiałem kręcić przy odpalaniu.
Jeździłem trochę na OR głównie na mieszankach z ON, i jak odkręciłem te wtryski to były zawalone nagarem, nawet podładka która normalnie ma ok. 0.5cm dziurę w środku,miała tylko malutką dziurkę gdzie wydostawało się paliwo. Nowe podkładki już kupiłem (2.5zł/szt) ale chciałbym też przeczyścić sobie porządnie wtryski, głównie igłę. Więc mam pytanie do kogoś kto to już robił:
- czym dobrze czyścić igłę i rozpylacz? robiłem trochę już drewienkiem ale może są jakieś lepsze sposoby, może coś plastikowego? wiem że nie mogę stosować metalu ani papieru ściernego.
- jak wazne jest dokręcenie nakrętki rozpylacza odpowiednim momentem? :)
coś czuję że jeśli nie dokręcę dobrze(zbyt małym momentem) nakrętki rozpylacza to będę miał zbyt małe ciśnienie otwarcia, czy wogóle warto się zabierać za to bez klucza dynamometrycznego? p.s. wtrysk chcę głównie rozebrać po to żeby dokładnie oczyścić rozpylacz, igłę a także sprawdzić czy igła dobrze opada, posprawdzać wszystko,przeczyścić .

z góry dzięki za pomoc
pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 30, 2007 2:08 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 07, 2006 9:56 pm
Posty: 428
Lokalizacja: Lidzbark warminski
a moze po prostu wymien końcówki wtrysku na nowe :)

_________________
zycie jest piekne
124 300D 1991


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 30, 2007 4:24 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 16, 2006 9:38 am
Posty: 113
Witam
Właśnie jestem po dokładnym czyszczeniu dwóch wtrysków. Poradziłem sobie bez klucza dyn. , zrobiłem to w ten sposób że zaznaczyłem sobie ryskami gdzie mam ponownie dokręcić :)
Dokładnie wyczyściłem igłę (jej końcówkę wypolerowałem drewienkiem) a także rozpylacz. Na moje oko (patrząc przez lupę 7x) rozpylacz wygląda na dobry, nie ma jakichś uszkodzonych krawędzi czy coś takiego, wiem że najlepiej całość sprawdzić na maszynie ale dla mnie lepsze to niż zostawienie tego nagaru.
Jedno co by mnie jeszcze interesowało to ustawienie ciśnienia ale samemu już tego nie zrobię, nawet jakbym chciał to nie mam takich podkładek :)

Jak zmontuję już całość na gotowo do auta to znam znać czy jest jakaś różnica :)

Cytuj:
a moze po prostu wymien końcówki wtrysku na nowe


tylko że jedna kosztuje jakieś 50zł ( 5x50 =250zł), a narazie nie mam przeznaczonej kasy na to:)

_________________
Instalacja na OR cena 49 zł: http://je.pl/9c7d


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 30, 2007 4:56 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 30, 2007 1:48 pm
Posty: 33
Takie właśnie są oszczędności (myślę o OR),jak widzę jak OR potrafi zastygnąć i jaki jest klejący to myślę że nigdy bym go nie wlał do baku nawet jako mieszankę :(

_________________
W124 250D 93r.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl