atb pisze:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3098582
Oto link do pgłoszenia tego drugiego. Może ten ładniejszy/bardziej zadbany??
Witaj-po tych ogłoszeniach ,które wklejasz widac,że głównym wyznacznikiem jakim chcesz się kierować przy kupnie MB jest cena-szczerze mówiąc to nie pofatygowałbym się nawet obejrzeć ani jednego ani drugiego choćby stały w tym samym mieście w którym mieszkam.
IMHO:Oba już na pierwszy rzuty oka wyglądają na zmęczone padła -niestety
Nikt nie życzy Ci tutaj źle i musisz przyjąc do wiadomości ,że jesli chodzi o MB i nie tylko zresztą to bajki o okazjach za psie pieniądze można sobie darować-ładny ,zadbany egzemplarz w oryginalnym stanie musi kosztować i już. Kupując na dzień dobry złom cała radość z posiadania wymarzonego C124 pryśnie jak bańka bardzo szybko -zapewniam Cię.Jeżeli będziesz chciał doprowadzić taki samochód do uczciwego stanu(co już udowodniono jest raczej kompletnie nieopłacalnym przedsięwzięciem) ,przygotuj sobie kwotę podobną do tej jaką wydasz na samochód. 3 litrowe, 6 cylidrowe C124 z tych lat nie jest najtańszym autem w utrzymaniu
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
i tak jak już koledzy powiedzieli :wstrzymaj konie ,dozbieraj trochę kasy ,wystudź emocje i kup może skromniejszy ,ale zadbany i oryginalny egzemplarz a nie "tjuninkowanne" padło z ciemnymi szybami albo maską a'la SEC. Również instalacje LPG w takich egzemplarzach nie zwiastują niczego dobrego.Zapewniam Cie ,że radość z poruszania się oryginalnym , zadbanym egzemplarzem jest bezcenna a za całą resztę zapłacisz ....
![[zlosnikz]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
wiadomo...
Szkoda po prostu abyś zraził sie do tak zacnej marki...
![[usmiech]](./images/smilies/usmiech.gif)