Cześć!
Po wielu trudach w końcu wygrałem z układem nivo w moim SEL-u... Ciesze sie jak jasna ch***ra
A oto sprawca całego zamieszania:
Tak jak przypuszczałem siadła pompa. Jest to już druga używana pompa którą kupiłem. Pierwsza niestety nie była sprawna. Koszt nowej to około 4k zł wiec zdecydowałem się polować na używkę.
Przy okazji wyzyty w ASO zakupiłem uszczelkę pompy i uchwyt węża płynu chłodzącego (który fajnie się łamie podczas prac pod maską

).
Po wymianie pozostało uzupełnic zbiornik płynem ZH-M i wyregulować dźwignię regulatora.
Problem braku kanału rozwiązałem tak:
Udało mi się kupić parę belek drewnianych za flaszke, które pociąłem a następnie poskręcałem śrubami.
Po pierwszej regulacji tył auta stał za wysoko:
Za drugim podejściem był już niżej ale i tak wydaje mi się, że trochę jeszcze za wysoko:
Wydaje mi się, że przód jest o te 1,5 - 2 cm za wysoko (tam niestety nie ma hydraulicznej regulacji zawieszenia).
Co koledzy o tym sądzą? Powinno być niżej?