MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 22, 2025 11:37 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn sie 13, 2007 9:50 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
witam,
chodzi o W124 E 250D na automacie, ten nowszy motor 20V. i problem jest taki ze zaraz po zapaleniu go obroty samoczynnie skacza na 5000obr./min i tam juz zostaja. nic sie nie da zrobic tylko go wylaczyc by silnik nie wyskoczyl. co to moze byc? spotkaliscie sie z takim przypadkiem i czy droga to afera...?

dzieki i pozdr.

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 13, 2007 10:04 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lip 17, 2006 1:45 pm
Posty: 633
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Witam,
zacząłbym od kontroli regulatora wolnych obrotów (prawdopodobnie masz elektroniczny) i jego czujników - być może padł czujnik prędkości obrotowej silnika albo sam regulator.
Pozdrawia Leopold

_________________
Pozdrawia Leopold


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 14, 2007 10:12 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
no dzieki za sugestie.a tak poza tym jeszcze jakies opcje...?! :-?

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 14, 2007 10:20 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 01, 2004 11:14 am
Posty: 347
Lokalizacja: Wrocław
Na pewno jest elektroniczny. Ale nie sadze zeby to byla jego sprawka - on nie ma takiej regulacji. Zdejmij z niego wtyczke (to ten gorny silowniczek na pompie - taki okragly z wtyczka u gory)
Sprawdz ciegna gazu, moze cos sie zacielo..

_________________
Pozdrawiam Szeryfisch
124 E300D i 190 D


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 14, 2007 10:59 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
ja poisze szeryf -albo ciegło jakies jest zaciete lub pomp arozwalona w srodku -nie m ainnej opcji -to pompa mechaniczna jest

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 14, 2007 11:15 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
MERCEDES 4 EVER pisze:
pomp arozwalona w srodku -nie m ainnej opcji -to pompa mechaniczna jest


chodzi wam o pompe wtryskowa czy jaka? :-? i trzeba ja cala wymienic czy jakis tylko element... [wstyd]
bo przyznam ze sie z takim czyms jeszcze nie spotkalem. [szalone]

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 14, 2007 11:22 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 01, 2004 11:14 am
Posty: 347
Lokalizacja: Wrocław
No jak masz diesla to sie musiales spotkac z pompa wtryskowa. Problem polega na tym ze sterowanie tym silnikiem odbywa sie mechanicznie poprzez odnóże kierowcy, pedal, linke, uklad ciegien do pompy wtryskowej. Wszystko jest cudownie proste i przejrzyste. Wiec albo sie cos zatarlo/zacielo i blokuje dzwignie pompy, albo sama pompa wewnatrz sie pokasznila. Proponuje bardzo dokladnie obejrzec uklad od pedalu gazu, az po pompe wtryskowa.

_________________
Pozdrawiam Szeryfisch

124 E300D i 190 D


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 14, 2007 11:31 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
szeryf pisze:
No jak masz diesla to sie musiales spotkac z pompa wtryskowa. Problem polega na tym ze sterowanie tym silnikiem odbywa sie mechanicznie poprzez odnóże kierowcy, pedal, linke, uklad ciegien do pompy wtryskowej. Wszystko jest cudownie proste i przejrzyste. Wiec albo sie cos zatarlo/zacielo i blokuje dzwignie pompy, albo sama pompa wewnatrz sie pokasznila. Proponuje bardzo dokladnie obejrzec uklad od pedalu gazu, az po pompe wtryskowa.


no tak jasne, ze popma wtryskowa tylko ze nie mialem doczynienie zbytnio z tym nowszym silnikiem to sie wole upewnic. chodzi o to, ze bylby taki do sprzedania tylko nie wiem na ile powazna to afera z tymi obrotami [totalszok]

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 14, 2007 12:41 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 01, 2004 11:14 am
Posty: 347
Lokalizacja: Wrocław
Ten nowszy silnik to ten sam tylko ma glowice inna. Pompa jest taka sama i zasada dzialania tez.
Wiec jesli jest do kupienia w rozsadnych pieniadzach to urwij z 1000-2000zl na pompe, wymiane i regulacje.

_________________
Pozdrawiam Szeryfisch

124 E300D i 190 D


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 15, 2007 5:34 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
szeryf pisze:
en nowszy silnik to ten sam tylko ma glowice inna. Pompa jest taka sama i zasada dzialania tez.


serio pompa w tym nowym cztero-zaworowym silniku jest taka sama jak w dwu-zaworowym?! o tego to nie wiedzialem! czyli w tym nowszym E300D 24V bedzie taka sama pompa jak w 300D...?

pozdr.

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl