MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 22, 2025 11:59 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt sie 17, 2007 10:12 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
No i trafiłem na zagwozdkę. Potrzebuje wyjąć przedni fotel kierowcy który nie były odkręcany z 10 lat. Zabrałem się za robotę i 3 śruby poszły w miarę gładko a 4 (z tyłu przy słupku) mnie dobiła. Kręci się w kółko. Wiem że puściła na dole przeciwnakrętka w tym blaszanym mocowaniu. Dostępu do tego nie ma "coby" przytrzymać. Jak teraz sobie poradzić bez dewastacji czy też wiercenia śruby (a i to problematyczne bo mało miejsca i pod kątem)? Może ktoś już to przerabiał? Robota stoi, wieczór idzie a ja "w lesie". <br>Dodano po 3 godzinach. 21 minutach.:<br> Coś już sam znalazłem.
Meeta pisze:
wajcha ta służy przesuwaniu fotel po równi co w sumie służy do jego opuszczania lub podnoszenia. często nie chce chodzić wcale, bo jest mało używana i zapieka się. Dodatkowo po odłączeniu sprężyn pod fotelem dzięki niej można zdjąć fotel z szyn bez jego wykręcania z samochodu :)

Może mi ktoś pomóc i rozszerzyć ten temat - jak to zrobić?

Meeta pisze:
P.S. O cięgnie awaryjnym do wlewu dowiedziałem się po około 8 miesiącach

A ja po 11 latach nic o tym nie wiem. :oops:

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 19, 2007 7:38 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob lis 18, 2006 4:41 pm
Posty: 204
Lokalizacja: Kołobrzeg
cięgno awaryjne jest we wnętrzu bagażnika. Wystarczy w bagażniku odchylić tapicerkę i szukać na wysokości wlewu paliwa czegoś za co można pociągnąć :D Albo wcisnąć, bo jeśli będziesz w bagażniku to zamki wtedy są otworzone. Ten cycek do ciągnięcia uratował już niejedna klapkę :d u mnie niestety ojciec dowiedział się po fakcie kiedy to już było po lakierze :(


Co do zdjęcia fotela chodzi o to, abyś podjechał nim na maksa do przodu i podniósł do góry pokrętłem po jego lewej stronie, aby ułatwić sobie manewrowanie pod nim. Bierzesz obcęgi, bądź coś czym chwycisz sprężynę i po prostu wyciągasz ją z zaczepu. Robisz to samo z druga sprężyna. Siadasz na fotelu, chwytasz wajchę po lewej stronie, ciągniesz do góry i całym ciałem pchasz fotel do przodu aż zjedzie z prowadnicy. Wyciągasz z samochodu i masz dostęp do prowadnicy i śrub :)

_________________
w124 200e... och:D


plus lpg:)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 19, 2007 8:46 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
Dzięki za wskazówki. Nieomieszkam wykorzystać.

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl