ALPAq pisze:
kulturalniej proszę .. nie trzeba od razu strugać pawia.
Poprostu chciałem zebyś dokończył swoja mysl ze 3200 jest lepsze.
W 320 montujesz sekwencję i śmigasz normalnie jak na benzynie, bez żadnych pierdów, strzałów, chuchania i dmuchania na układ zapłonowy.
W 300 po założeniu LPG zaczynają się problemy.
Jak ktoś już kiedyś powiedział: "to jak jedzenie w mcdonald, albo zaszkodzi od razu, albo za jakiś czas"
320 to elektroniczny wtrysk.
Szukaj i czytaj, bo z tego co widzę, nie robiłeś tego nigdy.
Miałem dwa razy MB z mechanicznym wtryskiem i powiem Ci tyle: NIGDY WIĘCEJ!!!
Jak chcesz mieć szybkie auto, to kup 320, jak chcesz wypośrodkować ekonomię i osiągi to kup 220.
Moje zdanie jest takie, że 220/230 M111, to najlepszy silnik MB w budzie 124/202/210.
Dodam, że zaczęto go produkować w 92r i jest produkowany do dnia dzisiejszego, a to musi o czymś świadczyć, co nie?