MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 23, 2025 7:25 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr wrz 05, 2007 1:39 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 1:25 pm
Posty: 6
próbowałem znależć rozwiązanie moich problemów w innych postach i mozna powiedzieć że troche mi pomogło ale nie do końca-wpadanie pedału hamulca-prawdopodobnie zapowietrzony układ plus zapieczony zacisk(tył)po wyczyszczeniu problem zniknął z tym że teraz pojawił się następny-zapala się i gaśnie kontrolka ABS(nadal mam nie odpowietrzony układ-pozrywane odpowietrzniki)teraz drugi chyba poważniejszy problem-gaśnie w czasie jazdy,i są problemy z uruchomieniem(ponownym)przewody wys.napięcia mam do wymiany -przebicie na pokrywe-ale czy to może byc przyczyna?wcześniej już miałem ten problem i wymieniłem przekażnik przepięciowy(jakiś zamiennik węgierski ale w ASO kupiony)przez jakieś 12 tys km było ok a teraz jest znów ten problem
i jeszcze jedno-zmiana biegu generalnie odbywa się płynnie dopiero przy puszczeniu gazu w granicznych obrotach(miedzy biegami)skutkuje efektem "dostałem w kufer"czyli wali dość mocno skrzynia,co należy wymienić?
gwoli ścisłości dopisze jeszcze geneze problemu z uruchamianiem: [zlosnik]
oryginalny przekażnik ma jeden bezp.10 był mocno pozalewany i elekryk stwierdził że to jego wina sprzedał mi regenerowany za 100 PLN-efekt-objaw nie zniknął a doszedł drugi dziwny-po wyjęciu kluczyka ze stacyjki silnik dalej pracował [oczko] elektryk stwierdził że to musowo gdzieś w instalacji ale dalej a w ogóle to on diesle robi i niema czasu :-? pojechałem do drugiego,trzeciego,......szósty był specem od alarmów i też wskazał ten przekażnik(po licznych zabiegach z próbówką)że kupiłem złom.Chciał nie chciał wydałem 360PLN za nowy w ASO ale zamiennik(patrz wyżej)tyle że ten posiadał dwa bezp.10-objaw jak był tak został aż do ...no właśnie-wyjąłem jeden bezp.i...cud palił,gasł od dotyku-z tym że teraz znowu objaw powraca(2-3 kręcenia do rozruchu,po ok.12 tyś km)??

E220 T 1994r 150k/m(110 k/w)automat/klima


Na górę
Post: sob wrz 08, 2007 11:10 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
Zmień mechaników.
I to wszystkich u których do tej pory byłeś.
To tłumoki i kowale.
Jedź do kogoś, kto siedzi w mercedesie.

PS. Najpierw wymień kable i zrób porządek z hamulcami i nie oszczędzaj...

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
Post: sob wrz 08, 2007 11:40 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 16, 2007 7:38 pm
Posty: 69
Lokalizacja: Sz-cin
aGhart pisze:
i jeszcze jedno-zmiana biegu generalnie odbywa się płynnie dopiero przy puszczeniu gazu w granicznych obrotach(miedzy biegami)skutkuje efektem "dostałem w kufer"czyli wali dość mocno skrzynia,co należy wymienić?


Bhoże ja to przeczytałem i nie wiem o czym piszesz. Jedna kropka i jeden początek zdania. Chyba mi się wydaje, że musisz sprawdzić czujniki w dyfrze i przy przednich kołach - ale co to ma do ASB ???

_________________
S210 300TD
W124 2.0D 88 Automatic ex.t.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 09, 2007 12:18 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 1:25 pm
Posty: 6
Oszczędzać nie zamierzam :( z tego co poczytałem wynika że być może bede musiał wymienic tylko przegub elastyczny wału ale pewności nie mam -auto idzie w piątek do prawdziwego fachowca od elektryki(1.5 tyg czekania ale warto)co do hamulców to mam pytanie odnośnie przybliżonych cen za regeneracje zacisków(wykręcenie starych urwanych odpow.założenie nowych i wyczyszczenie reszty) pomijając koszt zestawów bo te już mam -przód mam nowe tarcze Brembo+klocki ATE na tył tylko klocki.Niestety chodzi o Warszawe.
po wizycie u doktora napisze co było przyczyną takich dolegliwości


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 01, 2007 11:46 am 
Offline
nowy

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 1:25 pm
Posty: 6
przyczyny dwie.Po pierwsze ASO sprzedał mi przekażnik nowy i kompatybilny ale z Dieslem!!!Po drugie osioł który sprzedał mi autko wymieniał szybe przednią i albo robił to sam albo mechanior był do d...bo uszczelka przyszybowa na dole była urżnięta chamsko z obydwu stron przed wycieraczką i cała woda z szyby zamiast do odpływów waliła pod spód i centralnie wyciekała na ten że przekażnik :evil:


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl