MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 24, 2025 1:12 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt wrz 21, 2007 10:38 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
Dzieki za profesjonalne wyjasnienie tej kwestii. [zlosnikz]

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 21, 2007 10:56 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz cze 10, 2007 8:54 pm
Posty: 59
Lokalizacja: Poznań
Chyba jednak pompa nie chodzi. Słychać tylko pstryknięcie, żadnego syczenia.

Auto jest na sprzedaż, odsyłam do giełdy.

_________________
MB - jeszcze kiedyś kupię

www.browar.biz


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 21, 2007 11:03 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn kwie 09, 2007 4:23 pm
Posty: 60
arkcym, nie szkoda Ci autka??pojdedz do gazownikow, niech sprawdza centralke LPG, lub do mechanika niech obada sprawe, bo moze byc pierdolka, ktora wczesniej opisywalem i z tego powodu szkoda MB sie pozbywac :cry:

_________________
MB W124 300CE - Sprzedam lub zamienię na kombi


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 21, 2007 11:09 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz cze 10, 2007 8:54 pm
Posty: 59
Lokalizacja: Poznań
Już wcześniej chciałem go sprzedać. Ta awaria pwooduje jedynie obniżenie ceny.

_________________
MB - jeszcze kiedyś kupię



www.browar.biz


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 21, 2007 11:46 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
leopold pisze:
W wykonaniu fabrycznym pomiędzy zbiornikiem paliwa (nr. zespołu 50 na schemacie P47-0037-57) a tzw. pochłaniaczem węglowym (nr. części 52) znajduje się jeszcze moduł zaworów regulacyjnych (nr. 51), zawierający zawór dolotu powietrza i zawór upustowy par paliwa... Ma on kształt z grubsza dwu stożków przymocowanych podstawami do niskiego walca, z jednego końca wychodzi kruciec prosty, z drugiego kolankowy.

Nie dysponuje rysunkiem ktory opisujesz, ale na tym rysunku takiego czegos niema;
Obrazek
Jest tylko zawor jednokierunkowy - nr 20

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 21, 2007 1:29 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lip 17, 2006 1:45 pm
Posty: 633
Lokalizacja: Dolny Śląsk
TReneR pisze:
Nie dysponuje rysunkiem ktory opisujesz, ale na tym rysunku takiego czegos niema; (...) Jest tylko zawor jednokierunkowy - nr 20


Rzeczywiście(!), jeśli "20" jest zaworem jednostronnym, to w takim razie jest różnica pomiędzy rozwiazaniem systemu w w124 i w201 przy tym samych silnikach 102 i 103 !?! Niemniej system wyrównywania dużych różnic ciśnienia musi być jakoś rozwiązany w narysowanej wersji układu zasilania. Wynika to z następujacych przyczyn:
przy szczelnym układzie po zużyciu większej porcji paliwa zewnętrzne ciśnienie mogloby zgnieść zbiornik;
wcześniej nie dałoby się oderwać korka od wlewu;
przy spadku ciśnienia w zbiorniku dochodziłoby do silnego odparowywania benzyny, co stwarzało by niebezpieczeństwo pożaru przy otwieraniu wlewu;
co więcej, uwagi o narastających oporach pokonywanych przez pompę oraz tworzeniu się bąbli par paliwa nie zależą od modelu.
Pozdrawia zaintrygowany Leopold

PS. Jak skończony osioł zapomniałem dodać, że posługuję się schematami dla silnikiów 102 i 103 ale w w 201. Sorry wszystkim zmylonym :(

_________________
Pozdrawia Leopold


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 21, 2007 5:13 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Moze to jest zawor ktory otwiera sie w obie strony przy pewnej roznicy cisnienia? Szczerze to go w lapach nie mialem... jedynie koniec rurki z ktorej mozna bylo sobie zassac troch oparow ze zbiornika :-D, nie pamietam czy wdruga strone szlo...
Moze ktos kiedys bedzie mial bak na wierzchu i sprawdzi - tak z ciekawosci... Niemniej jednak dal bym glowe ze umnie po jezdzie panowalo delikatne podcisnienie w baku

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 02, 2007 9:55 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz cze 10, 2007 8:54 pm
Posty: 59
Lokalizacja: Poznań
Okazało się, że to przekaźnik pompy paliwa. Koszt naprawy 210 zł.

_________________
MB - jeszcze kiedyś kupię



www.browar.biz


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 02, 2007 10:10 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 18, 2007 10:14 pm
Posty: 109
Lokalizacja: Bierutow/Olesnica
Witam mialem identyczne objawy w 280SE ,jak tu koledzy pisali okazalo sie ze Centralka LPG do wymiany


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl