MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 24, 2025 3:11 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz paź 07, 2007 8:57 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 16, 2007 11:47 am
Posty: 65
Lokalizacja: Warszawa
Witam.
Krążąc wokół problemów z wysterowaniem silnika i skrzyni biegów, wziąłem się za reanimację wężyków gumowych w układach podciśnieniowych. Ponieważ nadal szukam przyczyny niestabilnych obrotów i gaśnięcia przy wrzuceniu biegu, chciałbym zapytać co to jest: żółty cylinderek umieszczony w przegrodzie silnikowej. Wchodzi tam podciśnienie, działa, bo nie można go rozpiąć podczas pracy :), a z tyłu cylinderka (żółtego) wychodzą trzy podciśnienia. Fioletowe i dwa białe. Jedno białe zdjąłem podczas pracy silnika i słychać tylko ciche syczenie. To właśnie podciśnienie, na drugim końcu, znika pod głowicą silnika. Silnik pracuje bez zmian.
Drugie pytanie, to dokąd zmierzają (chyba) trzy przewody podciśnieniowe, które znikają pod rozdzielaczem paliwa (pod głowicą). Nie mam jak zbadać ich stanu i nie wiem jaki wpływ na pracę silnika (i skrzyni biegów) miałaby ich nieszczelność.
Pzdr

_________________
V8 380SE do pieszczenia
1.9 TDI Fabia do pracy


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 07, 2007 9:41 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Ten cylinderek to zaworek jednokierunkowy

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 07, 2007 9:57 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lis 20, 2005 12:06 am
Posty: 123
Lokalizacja: POZNAŃ
jeżeli chodzi skrzynie to ja jeżdziłem ze 2 miesiące z odłączonym podciśnieniem od skrzyni, objaw jest taki że szarpie przy przełaczaniu biegów

_________________
300TDT 4MATIC
Mercedes Poznań Club


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 08, 2007 8:21 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 16, 2007 11:47 am
Posty: 65
Lokalizacja: Warszawa
No i masz babo placek :) , miałem nadzieję że to dość optymistyczna wiadomość iż przyczyną jest nieszczelność podciśnienia ze skrzyni. Brakuje mi pomysłów :( Może jeszcze pod głowicą są jeszcze jakieś podciśnienia, może któryś z czujników, może.... może... Dodawanie na sztucznie gazu to destrukcja skrzyni, wrzucanie biegu przy 1500rpm, eeech. Nadal liczę na pomoc, dzięki!!

_________________
V8 380SE do pieszczenia

1.9 TDI Fabia do pracy


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl