Witam.
Krążąc wokół problemów z wysterowaniem silnika i skrzyni biegów, wziąłem się za reanimację wężyków gumowych w układach podciśnieniowych. Ponieważ nadal szukam przyczyny niestabilnych obrotów i gaśnięcia przy wrzuceniu biegu, chciałbym zapytać co to jest: żółty cylinderek umieszczony w przegrodzie silnikowej. Wchodzi tam podciśnienie, działa, bo nie można go rozpiąć podczas pracy

, a z tyłu cylinderka (żółtego) wychodzą trzy podciśnienia. Fioletowe i dwa białe. Jedno białe zdjąłem podczas pracy silnika i słychać tylko ciche syczenie. To właśnie podciśnienie, na drugim końcu, znika pod głowicą silnika. Silnik pracuje bez zmian.
Drugie pytanie, to dokąd zmierzają (chyba) trzy przewody podciśnieniowe, które znikają pod rozdzielaczem paliwa (pod głowicą). Nie mam jak zbadać ich stanu i nie wiem jaki wpływ na pracę silnika (i skrzyni biegów) miałaby ich nieszczelność.
Pzdr