MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt lip 25, 2025 4:04 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: stacyjka w 124
Post: czw sty 26, 2006 9:01 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: czw sty 26, 2006 4:24 pm
Posty: 5
Lokalizacja: łódż
Witam Wszystkich miłonikow mercedesow!
Moze ktos zWas demątowł stacyjke z mb 124
Problem polega na tym ze załączyła sie blokada kierownicy i nic niemozna zrobic ,ani odblokowac ,ani pprzekrecic kluczyk
co sie mogło stac ?
czy stcyjka bedzie sie nadawac tylko na szrot?


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 26, 2006 9:49 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Ja demątowłem. Jeżeli nie pprzekrecisz kluczyk, to bębenka nie wyjmiesz. A poza tym BYŁO! Na przykład tu:

http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... highlight=

Wystarczy użyć wyszukiwarki; niestety, niektórym leniuszkom się nie chce (lub nie umiom)

Pzdr.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 27, 2006 12:09 am 
Offline
nowy

Rejestracja: czw sty 26, 2006 4:24 pm
Posty: 5
Lokalizacja: łódż
Czy bedzie pasowac stacyjka od w 123?taka mam!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 27, 2006 7:54 am 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Będzie pasować, ale TYLKO W CAŁOŚCI. Nie napisałeś jaki silnik, ale jeżeli 123 był benzyna, a 124 jest diesel, to nie spasuje. Na odwrót tak.

Pzdr.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 27, 2006 5:04 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: czw sty 26, 2006 4:24 pm
Posty: 5
Lokalizacja: łódż
Mam prolem ze zdemątowaniem tego elementu kokpitu nad nogami ,a dokładnie pokretła od swiateł. zeby wyjąsc stacyjeke trzeba odkręcic kolumne kierowniczą?
za wszystkie podpowiedzi serdeczne dzieki !!!
Pozdrawiam!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 27, 2006 5:44 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
[quote="200"]Mam prolem ze zdemątowaniem tego elementu kokpitu nad nogami ,a dokładnie pokretła od swiateł. zeby wyjąsc stacyjeke trzeba odkręcic kolumne kierowniczą?

Co ma przełącznik świateł do stacyjki.Wyjmij zespół zegarów podważając go z prawej strony płaskim wkrętakiem i po odlączeniu wszystkiego odłoż na bok i masz dostęp do stacyjki od tyłu i blokady kierownicy.Aby dostać sie do bębenka to o ile da sie trochę nim przekręcic przy pomocy klucz to trzeba by ustawić wcięcie w bębenku na równi z wcięciem na tulei bebenka i w2 powstały otwór włożyć okragły drut o srednicy otworu do oporu co powoduje wcisnięcie zapadki,ktora umozliwi odblokowanie tej tulei i jej odkręcenie i wówczas bębenek jest do dyspozycji.jeżeli klucz nie da sie wogóle przekręcić to pozostaje rozwiązanie siłowe na odkręceniu od kolumny kierownicy obejmy blokady kierownicy i siłowe wypchnięcie tego wszystkiego, a pozniej mozna odkręcić od stacyjki przełącznik i uruchamiać samochod chocby moneta 20 groszową.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 27, 2006 6:49 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
>Co ma przełącznik świateł do stacyjki.

Ano ma. Zeby ściągnąć "niebo" pod kierownicą i dostać się do stacyjki trzeba ściągnąć pokrętło przełącznika świateł

>Wyjmij zespół zegarów podważając go z prawej strony płaskim wkrętakiem i po odlączeniu wszystkiego odłoż na bok i masz dostęp do stacyjki od tyłu i blokady kierownicy.

To jest taka metoda, jak robienie remontu silnika przez rurę wydechową (był kiedyś taki "ginekologiczny" kawał).

>Aby dostać sie do bębenka to o ile da sie trochę nim przekręcic przy pomocy klucz to trzeba by ustawić wcięcie w bębenku na równi z wcięciem na tulei bebenka i w2 powstały otwór włożyć okragły drut o srednicy otworu do oporu co powoduje wcisnięcie zapadki,ktora umozliwi odblokowanie tej tulei i jej odkręcenie i wówczas bębenek jest do dyspozycji.

Pytanie dotyczy modelu 124. Tam żadnej nakładki się nie odkręca.

> pozostaje rozwiązanie siłowe na odkręceniu od kolumny kierownicy obejmy blokady kierownicy i siłowe wypchnięcie tego wszystkiego, a pozniej mozna odkręcić od stacyjki przełącznik i uruchamiać samochod chocby moneta 20 groszową.

Czy mogę prosić o wytłumaczenie co to jest "siłowe wypchnięcie"????

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 27, 2006 10:03 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: czw sty 26, 2006 4:24 pm
Posty: 5
Lokalizacja: łódż
Własnie o taką podpowiedz mi chodziło WIELKIE DZIĘKI" GERRI"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 24, 2007 11:44 am 
Offline
nowy

Rejestracja: śr paź 24, 2007 10:05 am
Posty: 2
WITAM!MAM TA SAMA SYTUACJE-NAJWIEKSZY PROBLEM TO WYJECIE ZEGAROW.LEWA STRONA OK PRAWATYLKO TROCHE WYCHODZI,JAK WYCIAGAC ZEBY NIE USZKODZIC?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl