Poziom oleju powinien być mierzony na rozgrzanym silniku/skrzyni i pozycji P.
Można przed pomiarem zrobić ruch z P na R, N, D i 3 lub 2 itp, ale pomiar musi byc na P.
Mam w tez takie autko jak Pontiac TransSport 3.8 z makabryczna skrzynia 4TH60 i tam faktycznie na bagnecie jest stan oleju zimnego , a na odwrocie ciepłego:) Ale to produkt dla amerykanskich geniuszy.
Faktycznie poziom oleju mierzymy na rozgrzanym silniku.
W zależności od typu i marki oleju do ASB - może on być w kolorze od żółto-bursztynowego po ciemno czerowony. I faktycznie kiedy zaczyna pracować powoli zmiena sie na ciemniejszy, a pod koniec każdy olej bedzie juz czarno-czerwony:)
Zreszta wiedza przecietnych mechaników o ASB jest niczym nie zmącona

))
Spotkałem geniusza, który proponował mi zeby właściwie używać skrzyni w następujący sposób: "..Ruszasz Pan z 2, potem szybko na 3 i na D!.."
(dodam, że nie miał na mysli żadnych specjalnych technik zwiazanych z górska jazda, ciagnieciem przyczepy ani niczym takim) <br>
Dodano po 1 minutach.:<br> Dodam, ze pracować - czyli sporo jeżdzić. Olej nie zmieni barwy w 30 minut:)