MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob lip 26, 2025 2:17 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt lis 06, 2007 9:33 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lip 13, 2006 2:38 pm
Posty: 180
Lokalizacja: Puławy
Mam s124 na oryginalnych felgach aluminiowych 15". Czy szpilkami od tych kół przykręce bezproblemowo felgi stalowe?
Intuicja mówi mi, że nie ale chciałbym się upewnić (bez konieczności eksperymentowania przy -5 st. C)

_________________
el_diablo
c123 - sprzedany
s124 - rozbity


Na górę
Post: wt lis 06, 2007 9:38 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 14, 2005 12:08 pm
Posty: 605
Lokalizacja: W-wa Ursus
Nie wiem jaki to model S124, ale zakladam ze chodzi o W124.
Nie przykrecisz-inna dlugosc srub w stalowych i inna w aluminiowych.
Sruby od aluminiowych felg sa za dlugie i wkrecisz sie w tarcze hamulcowa

_________________
pozdrawiam
S211 220
W639
http://www.supermoto.pl" onclick="window.open(this.href);return false;


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 06, 2007 9:55 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lip 13, 2006 2:38 pm
Posty: 180
Lokalizacja: Puławy
Dzięki :)

s124 = kombi 124

A więc... nie ma ktos kompletu szpilek do stalówek na zbyciu?

_________________
el_diablo

c123 - sprzedany

s124 - rozbity


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 06, 2007 9:59 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 14, 2005 12:08 pm
Posty: 605
Lokalizacja: W-wa Ursus
el_diablo pisze:
Dzięki :)

s124 = kombi 124

A więc... nie ma ktos kompletu szpilek do stalówek na zbyciu?

Jedź na jakis szrot, kupisz od ręki. Zwroc uwage na stozek w szpilce a w zasadzie elipse o ile sie nie myle.

P.S. Dla mnie kombi to 124T :P

_________________
pozdrawiam
S211 220
W639
http://www.supermoto.pl" onclick="window.open(this.href);return false;


Na górę
Post: wt lis 06, 2007 9:07 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob maja 13, 2006 2:14 pm
Posty: 365
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Crazy_Russian pisze:
Sruby od aluminiowych felg sa za dlugie i wkrecisz sie w tarcze hamulcowa


w tarcze??? :o chyba raczej w środek bębna do którego przykręcana jest też tarcza...
a tak z autopsji to wkręcenie dłuższych szpilek do przednich kół nie powoduje żadnej różnicy, problem natomiast jest i to nie mały gdy wkręci się za długie szpilki do tylnych kół - przy pierwszym obrocie kołem pozbywamy się hamulca ręcznego/postojowego bo szpilki uszkadzają mechanizm w bębnie :-?

_________________
S210 E320 CDI Avantgarde 2000r.
W124 300D 1988r.
VW Golf II 1.6 + gaz
ex: W124, W201, W123 i wiele innych


Na górę
Post: śr lis 07, 2007 7:40 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 14, 2005 12:08 pm
Posty: 605
Lokalizacja: W-wa Ursus
ertee pisze:
...
a tak z autopsji to wkręcenie dłuższych szpilek do przednich kół nie powoduje żadnej różnicy

Widocznie do felg aluminiowych byly rowniez roznej dlugosci szpilki. U mnie przy przykrecaniu kola stalowego szpilkami od felgi aluminiowej nie udalo sie dokrecic sruby a kolo juz sie nie obracalo bo szpiliki dotykaly bebna, tarczy czy Bog wie czego jeszcze. Final taki-nie pasuja, sa za dlugie.

_________________
pozdrawiam
S211 220
W639
http://www.supermoto.pl" onclick="window.open(this.href);return false;


Na górę
Post: śr lis 07, 2007 12:53 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
ertee pisze:
a tak z autopsji to wkręcenie dłuższych szpilek do przednich kół nie powoduje żadnej różnicy, problem natomiast jest i to nie mały gdy wkręci się za długie szpilki do tylnych kół - przy pierwszym obrocie kołem pozbywamy się hamulca ręcznego/postojowego bo szpilki uszkadzają mechanizm w bębnie :-?


Tez mialem taka "autopsje" - pozrywane sprezynki recznego :-)

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 07, 2007 1:06 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 07, 2006 9:56 pm
Posty: 428
Lokalizacja: Lidzbark warminski
w moim MB 124 do felg aluminiowych szpilki nie maja całego gwintu na śrubie a do stalówek są z całym gwintem :)

_________________
zycie jest piekne
124 300D 1991


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 07, 2007 8:46 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 21, 2002 1:10 pm
Posty: 146
Lokalizacja: Toruń
Niedawno przerabiałem temat i długość jest zależna od konkretnego modelu felg.
Za to dowiedziałem się jaka jest zasada - siedem obrotów do całkowitego przykręcenia.
za komplet szpilek do alufelg zapłaciłem z montażem 100zł w firmie wulkanizacyjnej.

_________________
Pozdrowienia
Krzysztof z Torunia

był:Mercedes W124 200D ;-)
jest Dodge Grand Caravan


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 07, 2007 10:05 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
a ja przerobiłem ten temat tak że z przodu bardzo ładnie stalówki można przykręcić na sruby od alusów .. za to z tyłu bedzie sie koło zatrzymywało przez zadługie sruby ...

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl