MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob lip 26, 2025 2:18 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw lis 08, 2007 10:19 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 29, 2005 1:44 pm
Posty: 445
Lokalizacja: ZGY Gryfice
Witam, z tego co patrzyłem w archiwum znalazłem tematy odnośnie demontażu tego czegoś co trzyma osłony przeciwsłoneczne. Ja muszę wymontować elektryczny szyberdach, zdjąłem wszystkie wykładziny słupków, to coś co trzyma osłony o lusterko a sama podsufitka siedzi twardo! Nie chce tego połamać, jest dość sztywna, pewnie jest jakiś sposób, wystarczy coś przesunąć, pokręcić i już - ale ja go nie znam :( auto to 124 sedan.

pozdr
Michał

_________________
[VW1200, VW1300, bulik - ma już kółka, MB C123, BMW E12 525 i OSA M52 wciąż bez iskry]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 08, 2007 10:36 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 15, 2005 10:51 am
Posty: 898
Numer GG: 5048999
Lokalizacja: Dębno [ZMY]
Przerabiałem to w swoim szczepanie :( Otóż znajomy, który mi wymieniał prowadnicę podkręcał wszystko co było możliwe. Wydaje mi się, że jeszcze musisz wykręcic 6 śróbek, dostęp do nich jest trochę utrudniony musisz podnieśc podsufitkę szyberdachu i patrząc na wprost na metalowej listwie będą znajdowały się te śróbki i wtedy chyba będziesz mógł wyciągnąc podsufitkę. Roboty prawie na 3 dni.
W moim przypadku wymieniając jedną prowadnicę w następstwie pękła druga, pojechałem do Szczecina i tam specjalista wymienił mi ją w 30 minut. W ten sposób, że wyciągnął podsufitkę szyberdachu, ona jest na specjalnych zatrzaskach, trzeba wsadzic do środka np. śrubokręt, żeby zdjąc ją z zatrzasków, następnie wyciągnąc i już ma się dostęp do całego szyberdachu bez męczenia się z wymontowaniem podsufitki.

_________________
VW PASSAT B4 1.9TDI

CHRYSLER SEBRING 2.7 V6 2004r. - ex
JEEP GRAND CHEROKEE LTD 4.7 V8 1999r. - ex

BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY!!!

W124 E220 1995r. - ex
W124 250D 1992r. - ex
W124 200E 1991r. / E220 1994r. - SZCZEPAN - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 09, 2007 9:19 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Mysle, ze to powinno pomoc (chociaz to tylko naprawa bez demontarzu calosci);
http://www.dvj.pl/szyberdach_w124/skorowidz.htm

Szkoda, ze jak ja robilem to nie znalem tego sposobu - tez demontowalem caly szyber (niepotrzebnie). Ale juz niestety nie pamietam szczegulow... ale zadnych problemow z podsufitka nie mialem... zdjales caly panel na ktorym sa przykrecone oslony przeciwsloneczne i przycisk szyberdachu?

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 09, 2007 10:09 am 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Na połowie palców jednej ręki można wyliczyć przypadki, że jest konieczny demontaż ramy szyberdachu. Możesz nam zdradzić, co jest powodem, że na taką robotę się mierzysz?

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 09, 2007 12:04 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Jak u stolarza, polowa palcow jednej reki ;-)

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 09, 2007 11:55 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 29, 2005 1:44 pm
Posty: 445
Lokalizacja: ZGY Gryfice
Gerri pisze:
Na połowie palców jednej ręki można wyliczyć przypadki, że jest konieczny demontaż ramy szyberdachu. Możesz nam zdradzić, co jest powodem, że na taką robotę się mierzysz?


nic w nim nie działa, prawie wszystko co możliwe połamane, posklejane na taśmę/lepik czy inny poxipol

plan - zamiast się bawić w naprawę złoma przełożyć cały działający wymontowany z drugiego auta

dzięki za odpowiedzi, robota już prawie skończona :)

pozdr
M.

_________________
[VW1200, VW1300, bulik - ma już kółka, MB C123, BMW E12 525 i OSA M52 wciąż bez iskry]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl