MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 6:59 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn gru 31, 2007 4:51 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 11, 2006 12:30 am
Posty: 515
Lokalizacja: Wrocław
Witam

byłem dzis ogladac interesujacy mnie egzemplarz (200D) i przed podjeciem decyzji o zakupie nurtuje mnie nastepujaca sprawa:

silnik z dolu i plyta pod nim sa cale "zarzygane" olejem, jest go tam naprawde duzo. z kolei z korka nie dymi, z rury nie kopci, z gornych czesci silnika wyciekow nie widac, a z dolu tez nic pewnego. co lepiej sprzedawca twierdzi ze przyjechal nim z nimiec i nic oleju mu nie wzial. stad pytanie co to moze byc? bo jesli jest taki gruby wyciek spod glowicy to tez nie mam sie co pakowac w taki woz...

2ga sprawa tyczy sie termostatu, jest on do wymiany, i czy w zwiazku z tym obieg cieplego powietrza wewnatrz samochodu tez nie dziala ? nie nagrzewa sie w ogole, czy termostat moze miec na to az taki wplyw?

pozdrawiam

_________________
C123 280E '81
W124 E320 '94
ex- W201 190D '92
ex- W124 200D '92- skradziony w DW
ex- W124 300TD '92
ex- W115 240D 3.0 '74


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 31, 2007 5:27 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
co to znaczy termostat do wymiany????
nie dogrzewa sie? czy gotuje sie cały czas????
rzcej nie ma to nic wspolnego z ogrzewaniem...
ja tez mam termostat do wymiany bo chyba mi chodzi cały czas na duzym obiegu ale jesli jest poziom płynu chłodniczego wlasciwy to taką temperature jaką ma silnik teoretycznie powinienes odebrać na ogrzewaniu... chyba że płynu jest za mało wtedy bedzie zimne lecieć...
A płytę to ja bym odkręcił odpalił i pojeździł... wiesz... czasami nawet ze wspomagania lubi cieknąć a razem z brudem tworzy sie wtedy niezły syf... takze to na razie nic nie mówi.

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 31, 2007 5:52 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 11, 2006 12:30 am
Posty: 515
Lokalizacja: Wrocław
Co dziwne to grzeje sie za bardzo, a nagrzewnica niby i tak nie dziala.

_________________
C123 280E '81
W124 E320 '94
ex- W201 190D '92
ex- W124 200D '92- skradziony w DW
ex- W124 300TD '92
ex- W115 240D 3.0 '74


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 01, 2008 10:03 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
Ja u siebie mam to samo jesli chodzi o olej tzn. jest dosc mocno usyfiony silnik w dolnej czesci (w gornej juz jako tako wyczyscilem) i plyta - wzielo sie to stad ze poprzedni wlasciciel mial jakis syfiasty korek oleju a ze sa tam takie sympatyczne kanaliki to mu co jakis czas wyciekalo to i owo i w koncu zasyfilo silnik - po wymianie korka problem zniknal ale za czyszczenie motoru zabrac sie nie ma kiedy niestety...

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 01, 2008 3:35 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt gru 05, 2006 7:58 pm
Posty: 96
jak buda zdrowa to bierz, silnik to czesc wymienna ;) i uszczelnienia zrobisz po zakupie tylko utarguj jeszcze kilka stow od ceny wyjsciowej.

Termostat moze byc niesprawny na min 2 sposoby : albo sie nie otwiera albo nie domyka a konsekwencje są takie ze moze sie nie nagrzewac do temp pracy lub sie przegrzewac. Napisz jaką temperature płynu silnik trzyma po nagrzaniu.

_________________
W201 2,8 M104 "black widow"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 01, 2008 4:30 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
przemek_ pisze:
jak buda zdrowa to bierz, silnik to czesc wymienna

hehe no tak.. ale po co kupowac jak silnik jest do wywalenia??
Hmm ciekawe --> zostawia pod sobą wieeelką plame, ale jadąc z niemiec ani kropli oleju nie ubyło:D?? heh
Ja tam sprzedawcą nic a nic nie ufam.

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 01, 2008 4:40 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt gru 05, 2006 7:58 pm
Posty: 96
Marv napisał ze silnik przedmuchow nie ma, nie wali dymem z rury wiec jak jest mokry to od razu do wywalenia ? ;) no ja Cie prosze

_________________
W201 2,8 M104 "black widow"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 01, 2008 4:48 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
przemek_ pisze:
wiec

różne są preparaty.. wszystko można ukryć ;)
przemek_ pisze:
jak buda zdrowa to bierz, silnik to czesc wymienna

poprostu nie zgadzam sie co do tego zdania :) .. chyba ze faktycznie jakaś perełka ;) to i silnik mozna znaleźć ...

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 01, 2008 11:00 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 11, 2006 12:30 am
Posty: 515
Lokalizacja: Wrocław
Rewelacji az takiej nie ma zaby myslec o zakupie silnika w bonusie. Co do temp to nie jestem w stanie sprawdzic, musialbym pojechac znowu ogladac woz i sie przejechac dobra chwilke. Lekkie rozeznanie juz mam, wiec dzieki za uwagi Panowie :)

_________________
C123 280E '81
W124 E320 '94
ex- W201 190D '92
ex- W124 200D '92- skradziony w DW
ex- W124 300TD '92
ex- W115 240D 3.0 '74


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 03, 2008 3:12 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 03, 2007 6:48 pm
Posty: 43
Lokalizacja: Polkowice
wycieki oleju w W124 to normalna rzecz, ja bym na to nie patrzyl, oczywiscie bez przesady bo jesli traci 1litr na 100km to dzieki:)

_________________
MB115-300D-1976
MB123-300D-1981
MB124-200D-1986
MB124-300D-1987
MB124-300TD4Matic-1992


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 03, 2008 4:57 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 16, 2007 10:12 pm
Posty: 28
Lokalizacja: Warszawa YELONKY
U mnie tam nic nie cieknie. Jeżeli wali olejem spod miski to nic strasznego. Ma prawo , ale jak z simmerringów na wale to już gorzej.
Spod głowicy to też lepiej niż z wału.Łatwiej wymienić. Skoro jest zarzygane to nie wierzę właścicielowi ,że mu oleju nie wziął.
A z termostatem to bardzo możliwe , pod warunkiem,że jest zablokowany w otwartej pozycji i nie dogrzewa się silnik(zwłaszcza przy obecnych temperaturach). Ale skoro się przegrzewa ,a powietrze dalej zimne to chyba coś z nagrzewnicą albo ze sterowaniem ogrzewania...

_________________
W 124 200D
HONDA CBR 1000F
PATRZ W LUSTERKA, SPRAWDŹ DWA RAZY, MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl