MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 12:20 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: sob sty 12, 2008 11:47 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 07, 2007 9:51 pm
Posty: 107
A może kolega jest niedouczony.


Na górę
Post: ndz sty 13, 2008 1:28 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz mar 26, 2006 10:23 pm
Posty: 37
Numer GG: 5833078
Lokalizacja: starachowice
[quote="Gerri]
Jak jest ciepły to powinien bez świec palić na dotyk[/quote]

mam 208d z ostatniego roku produkcji i jest tak ze jak sie nie podgrzeje swiec na cieplym silniku to kilka razy musi nim zakrecic zanim zapali. co prawda kontrolka swieci troche krucej niz na zimnym ale swieci na pewno 5 sek.
w 250d mam inaczej praktycznie nie grzeje swiec na cieplym - moze z 2 sek. i odpalam (swiece dogrzewaja jeszcze przez chwile gdy silnik chodzi - ale wystarczy okolo 2 sek i odpala na cieplym)

_________________
W126 300SE '83


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 13, 2008 1:59 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Chuck Norris pisze:
powiem że bardzo długo grzeją teraz po sprawdzeniu... nie wiem czy się wogóle wyłącza grzanie bo po przekręceniu stacyjki (czyt. włączeniu grzania świec) przygasa światło i właściwie (nie czekałem nigdy tak długo żeby to światło się rozjaśniło) się nie wyłącza... nie wiem co myśleć...


To jak myślisz: ja mam przyjechać i sprawdzić to za Ciebie???
Jak Tobie się NIE CHCE - to jedź do ASO (tam takich uwielbiają...)

P.S.: jakby się świece nie wyłączały, to po paru kilometrach w aucie brakłoby prądu :P


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 13, 2008 2:53 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
nie jestem elektrykiem i jak mówicie że mam sprawdzić żarówką i jeszcze się wpiąc gdzies w jakis przekaznik czy sterownik to juz wogole boje sie za to zabrac...
"wpiąć się gdzieś" jakbym wiedział które piny to może i bym to zrobił... a tak pozostaje gdybanie

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 13, 2008 3:26 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz mar 26, 2006 10:23 pm
Posty: 37
Numer GG: 5833078
Lokalizacja: starachowice
sluchaj nie musisz byc elektrykiem zeby sprawdzic ile ci swiece grzeja. zrob tak. 1 otworz maske 2 przekrec kluczyk (slychac stycznik - dosc glosno 3 wyjdz z auta i pochyl sie nad silnikiem nasluchujac caly czas czy stycznik sie odlaczyl. .. jezeli faktycznie odlaczy sie po 5 sek to ja stawiam na awarie czujnika - uklad mysli ze silnik jest cieply i krocej grzeje.
dobry sposob zastosowal ktorys z kolegow... ze swiecaca diodą. jak nie mozesz znaleźć tej centralki od swiec to podlacz kabelek do ktorejs ze swiec i drugi kabel do masy. Mozesz zastosowac zarowke 12v bo taka pewnie sie znajdzie. pozdrawiam

_________________
W126 300SE '83


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 13, 2008 4:58 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 07, 2007 9:51 pm
Posty: 107
Chej kolego to proste jak drut mongoła. Na lewym nadkolu poniżej przegrody od bezpieczników znajduje sie mała czarna skrzyneczka ok. 12 cm dł i 5 cm. grubości. Od góry przykryta jest przykrywka, która trzeba podważyć i zdjąć. Pod pokrywka są dwie wtyczki mała i duża. Mała to sterowanie ze stacyjki i czujnika temp. Duza to wyjścia kabli na świwce żarowe. Wyciągnij wtyczke i w jeden z jej otworów włóż odizolowany kabelek. Ponieważ wtyczka jest także do modeli 6 cylindrowych sprawdź aby kabelek wsadzić do otworu gdzie jest metalowa końcówka. Jak wsadzisz do środkowych to tam napewno jest końcówka. Wtyczke z kabelkiem nasuń na swoje miejsce tylko ostrożnie aby kabelek sie nie wysunął. Dalej to tylko podłaczyć do kabelka żarówkę i masę. I po krzyku. Możesz także rozebrać wtyczke i kabelek wlutować. tylko przy rozbieraniu uważaj bo powysuwaja sie końcówki. Należy delikatnie odchylić z zaczepów górna część wtyczki i odchylić całość przytrzymując palcem końcówki aby pozostały na swoim miejscu. Jeżeli jesteś gdzieś koło Wałbrzycha to przyjedź to wszystko sprawdzimy.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl