MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 5:57 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob lut 02, 2008 12:32 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt sie 03, 2007 11:29 am
Posty: 20
Witam. Chcem zmienic mercedesa na troszke nowszego i ogladalem go wczoraj i cos dziwnego sie dzieje. Po przekreceniu kluczyka cisnienie oleju poszlo odrazu na 0,5. Jak go odpalilem pochodzil troche i zgasilem to po przekreceniu kluczyka cisnienie juz poszlo na 0,8. Czyli nie wyglada zeby cos bylo grzebane bo by poszlo na 3. Samochod jest od dobrego znajomego jezdzil nim pol roku i dobrze mu sie sprawowal. Jakies zwarcie na czujniku? Czy moze to jakos przeklamywac potem we wskazywaniu? Po odpaleniu zachowuje sie normalnie. Przy jezdzie 3 na biegu jalowym na goracym silniku okolo 2. Dodam ze wymieniane byly swiece ostatnio i jedna pekla i zostala w srodku i ma on ja wymienic na dniach ale to raczej nie ma znaczenia z tym cisnieniem tylko tyle ze na zimnym silniku chwilke nierowno pracuje. Pozdrawiam.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 02, 2008 12:43 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 29, 2006 10:00 am
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
Jesteś na dobrym tropie. Zacznij od wymiany czujnika ciśnienia.
Pozdrawiam.


Na górę
Post: sob lut 02, 2008 1:50 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lip 17, 2006 1:45 pm
Posty: 633
Lokalizacja: Dolny Śląsk
litrmleka pisze:
poszlo odrazu na 0,5.


Dokładnie tyle pokazuje wskaźnik, jeżeli obluzowany jest przewód elektryczny dochodzący do czujnika (mocowany jest do czujnika na "klips"). Czasem wystarczy "pokręcić" klipsem kilka razy albo go docisnąć, poprawia się styk i wskaźnik spada do 0. Ale oczywiście na dłuższą metę należy poprawić "klipsa".
Pozdrawia doświadczony (w tej materii) Leopold

_________________
Pozdrawia Leopold


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 03, 2008 1:04 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 05, 2006 8:23 am
Posty: 759
Lokalizacja: Prawie Poznań [PZ] ;)
potwierdzam...bo tez to mialem ewentualnie czujnik mozesz wykrecic i przeczyscic.

_________________
WCD251.122 - prawie silver arrow ;)
MB ex: w123 300d; w201 2.0, w123 280 '76 Coloradobeige


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 03, 2008 11:02 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt sie 03, 2007 11:29 am
Posty: 20
A czy na odpalonym silniku to ze nie styka bedzie przeklamywalo? Czy wtedy juz bedzie normalnie? Bo jesli teraz jest 2 na nagrzanym i wydaje sie normalnie to jesli przeklamuje to moze naprawde jest 1? Dzieki za odpowiedzi


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 03, 2008 3:02 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lip 17, 2006 1:45 pm
Posty: 633
Lokalizacja: Dolny Śląsk
litrmleka pisze:
A czy na odpalonym silniku to ze nie styka bedzie przeklamywalo? Czy wtedy juz bedzie normalnie? Bo jesli teraz jest 2 na nagrzanym i wydaje sie normalnie to jesli przeklamuje to moze naprawde jest 1? Dzieki za odpowiedzi


Będzie, a jak się telepie, to jeszcze wskazania będą się zmieniać. Po prostu oporność połączenia dodaje się do oporności czujnika.
Pozdrawia Leopold

_________________
Pozdrawia Leopold


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl