MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 9:05 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt lut 01, 2008 3:46 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
roadrunner pisze:
No ja nie bylbym taki pewny.

WHY?
Z tego co mi wiadomo to wskazówka ciśnienia oleju przy wciskaniu gazu na luzie powinna ochocze lecieć do "3" ... na wyższych biegach to też adekwatnie do obrotow, obciazenia itp ... I z tego co mi wiadomo ciezko o to zeby w nastoletnim MB na rozgrzanym silniku wskazowka trzymaja sie na 3 ;) na luzie

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 01, 2008 11:21 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Dziwne, tak jak wczesniej pisałem w obydwu moich qp, ciśnienie ciągle jest na 3, czy to na luzie, czy na biegu, czyżby w obydwu wskaznikach było coś kombinowane, da rade jakoś to sprawdzić???

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 01, 2008 11:32 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
ALPAq pisze:
WHY?
Z tego co mi wiadomo to wskazówka ciśnienia oleju przy wciskaniu gazu na luzie powinna ochocze lecieć do "3" ... na wyższych biegach to też adekwatnie do obrotow, obciazenia itp ... I z tego co mi wiadomo ciezko o to zeby w nastoletnim MB na rozgrzanym silniku wskazowka trzymaja sie na 3 na luzie


jak widac nie jest to az takie ciazkie :

mati124 coupe pisze:
ciśnienie ciągle jest na 3, czy to na luzie, czy na biegu


To raczej nie jest powod zmartwienia a wrecz przeciwnie. jesli masz watpliwosci co do dzialania wskaznika zawsze mozna wkrecic w to miejsce manometr i sprawdzic wskazania. Mniejsze cisnienie na wolnych obrotach pojawia sie wraz ze zuzyciem silnika norma jednak dopuszcza 0,7 bara wiec o ile cisnienie roznie zaraz po dodaniu gazu to nie ma wiekszego problemu.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 02, 2008 10:11 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
roadrunner pisze:
Mniejsze cisnienie na wolnych obrotach pojawia sie wraz ze zuzyciem silnika

ale żeby ciągle było na 3?? :roll: toż to jak w jakimś star treku

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 02, 2008 10:17 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
ALPAq pisze:
roadrunner pisze:
Mniejsze cisnienie na wolnych obrotach pojawia sie wraz ze zuzyciem silnika

ale żeby ciągle było na 3?? :roll: toż to jak w jakimś star treku


Moj sedan tez mial takie cisnienie do czsu gdzy zatarlem panewki, po naprawie cisnienie bylo na poziomie 1,5 na wolnych.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 02, 2008 10:32 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
roadrunner pisze:
Mniejsze cisnienie na wolnych obrotach pojawia sie wraz ze zuzyciem silnika norma jednak dopuszcza 0,7 bara

Zależy w jakim silniku, ale w w tym przypadku norma dopuszcza od 0,3 bara wzwyż.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 07, 2008 5:33 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 14, 2007 12:16 am
Posty: 32
Lokalizacja: Gdynia
ja po odpaleniu zawsze mam 3, po dluzszej jezdzie (pol godziny, godzina) na jalowym 3 jak wrzuce jakis bieg to spadnie tak do 2,7 ; 2,5 ale jak dodam gazu i jade to zawsze 3, to chyba dobrze?. łolej polsyntetyk :) (230CE 90,-)

_________________
MB C124 230CE 1990r.

Obrazek


Na górę
Post: czw lut 07, 2008 9:45 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lis 16, 2007 9:33 am
Posty: 131
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
mati124 coupe pisze:
Dziwne, tak jak wczesniej pisałem w obydwu moich qp, ciśnienie ciągle jest na 3, czy to na luzie, czy na biegu, czyżby w obydwu wskaznikach było coś kombinowane, da rade jakoś to sprawdzić???


Mati mam E 200 C i cały czas mam ciśnienie na 3, czy to na luzie czy na biegu. Generalnie tylko kilka razy zauważyłem żeby wskazówka spadła poniżej 3. Spadła do 2,5-2,7 przy mocnym nagrzaniu silnika, włączonej klimie lub jeździe w korku przez kilka kilometrów w upale <br>Dodano po 2 minutach.:<br>


Co do obrotów w 220CE w której na jałowym biegu silnik odcinał dopływ powyżej 4000obr to mam tak samo
na biegu wkręca się wyżej i wtedy dopiero zaczyna ciągnąć :lol:


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 07, 2008 10:53 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Czyli nie macie pomysłu co może być z tą wskazówką?

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl