Witam
Mam delikatne luzy na łączniku drążka kierowniczego i przekładni. Zastanawiam się nad wymianą tego elementu. Czy jest to skomplikowana operacja czy raczej można sobie z nią poradzić w warunkach garażowych?
Z tego co zauważyłem to trzeba odkręcić jedną śrubę w mocowaniu z przekładnią (nr 1 na fotce trzeciej) następnie wypiąć a potem tylko zdjąć całość z ząbkowanej końcówki drążka kierowniczego (nr 2 na fotce trzeciej lub widoczne na fotce pierwszej). A może cała operacja wymaga zdemontowania całej przekładni
Jeżeli ktoś już próbował działać w tym temacie to proszę o wskazówki. A tak przy okazji: czy wie ktoś jaki jest przybliżony koszt takiego łącznika?
A tak to wygląda
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... 34_002.jpg
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... 08_004.jpg
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... 57_001.jpg