MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 9:13 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz lut 10, 2008 1:12 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 11:09 pm
Posty: 571
Lokalizacja: Warlubie
Witam. Po ponad połrocznej walce z silnikiem i jego kapitalnym remoncie ,wreszczie usłyszałęm jak chodzi. Nadmienie tylko iz zasilany jest zarówno Pb jak i LPG. Jak juz pisałem chodzi ale byle jak. dopoki jest zimny wszystko wydaje sie OK zapala na benzynie, obroty sa wyzsze niz porozgrzaniu(sadze iz to efekt tzw wtrysku rozruchowego albo innego rodzaju "ssania" niewazne. Problem zaczyna sie po rozgrzaniu praca staje sie nie równa, na benzynie jest troche lepiej na gazie tragedia buja nim strasznie. wsytepuja pewne problemy z regulacja wolnych obrotów na obydwu paliwach. A teraz najlepsze, wczoraj wieczoerm wyjechalem na jazde probna, zauwazone efekty? Ciąg ma naprawde dobry ale co z tego skoro po zachamowaniu i ponownym wrzuceniu biegu silnik zdycha. Teraz pytania:
1)W tym modelu sterowanie skrzynia automatyczna odbywa sie za pomoca linki i podcisnienia,tak? A gdzie dokładnie jest w piete to podcisnienie? czy moga byc inne przyczyny takiego zachowania sie auta? Przed wyjeciem silnika nie robił tego.
2)Czy wskazania tzn ekonomizera sa adekwatne do pracy na gazie ?
3) Wskazówka ekonomizera na wolnych na benzynie odchyla sie dosc znacznie w prawo z czego to moze wynikac? Na gazie jest zreszta tak samo. A przed remontem nie było przynajmniej na gazie, smigał jak trzeba na nim.
4) Wdzieczny bede za wszelkie informacje dotyczace reaminacji tego silinka

PRZESTROGA: Wyjmując silnik z budy zwracajcie szczegolna uwage na podcisnienia co gdzie i jak, ja to zrobiłem na wariata i teraz jezdze ale od 6 miesiecy do echanika. :x

Prosze pomozcie bo wiara mnie opuszcza [zlosnikz]

_________________
W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D,
EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 10, 2008 2:02 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 27, 2004 11:04 am
Posty: 666
Lokalizacja: Gdańsk
Tomek, przecież podawałem linka w innym wątku KLIK. Patrzałeś ?? Przecież tam jest wszystko o 110tce. Schematy podciśnień, skąd dokąd, itd.
Generalnie z tego co pamiętam podciśnienie wpływa na płynność zmiany biegów. Jak się bawiłem i miałem odłączone to strasznie szarpało przy zmianie. Jeżeli chodzi o cięgno to reguluje się moment zmiany przełożenia.

_________________
94' 202 C180, 94' 202 C280, 09' Triumph Street Triple
Ex: 82' 123 280E


Na górę
 Tytuł: m110
Post: ndz lut 10, 2008 4:26 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 11:09 pm
Posty: 571
Lokalizacja: Warlubie
Witam.Patrzyłem ale albo jestem slepy albo nie moge znalezc. Pewno poruszasz sie lepiej po tamtej stronie odemie. Jakbys mial czas i chec to wez mi napisz jak chlop krowie na rowie :-) gdzie dokładnie tego szukac.

_________________
W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D,
EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,


Na górę
 Tytuł: Shcematy
Post: pn lut 11, 2008 12:09 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 11:09 pm
Posty: 571
Lokalizacja: Warlubie
No nie mowcie mi ze nagle nikt nic nie wie i nikt nie ma m110 w swoim aucie?

_________________
W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D,
EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 11, 2008 4:12 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
diablos25 pisze:
Wskazówka ekonomizera na wolnych na benzynie odchyla sie dosc znacznie w prawo z czego to moze wynikac?

Tak jakby gdzieś lewe powietrze łapał. Przez to go może bujać na wolnych. Poza tym jeśli silnik przeszedł remont i zliwkiduje się lewe powietrze, to będzie trzeba wyregulować miesznakę.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł: Odpada
Post: wt lut 12, 2008 2:55 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 11:09 pm
Posty: 571
Lokalizacja: Warlubie
Fałszywe powietrze odpada, sprawdzone, dawka tez juz mniej wiecej wyregulowana a powodem wadliwej prcy były przewody wyskiego napiecia, w nocy swieciły jak dobra dyskoteka :o . Reszta tematui nadal aktualna, ma ktos jakies pomysły?

_________________
W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D,
EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,


Na górę
 Tytuł: Hilfe
Post: śr lut 13, 2008 5:23 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 11:09 pm
Posty: 571
Lokalizacja: Warlubie
No panowie i panie pomozcie. Zajrzyjcie u siebie pod maski gdzie macie podpiete weze podcisnieniowe idace z aparatu zapłonowego i automatycznej skrzyni biegow. Tylko tego mi brakuje i bede sobie smigał w126, kto ma wie jaka to radosc. 8)

_________________
W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D,
EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl