MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 3:41 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw lut 14, 2008 9:39 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
Mam dziwny problem. Po pierwsze do mojego zbiornika wchodzi 72l pod korek a chyba powinno 90l. Auto jest w wersji francuskiej (Monaco).
Po drugie zaciął się wskaźnik i cały czas wskazywał 1/3 baku (chyba że zatankowałem więcej to OK).
To chyba to...
Obrazek

Może wziąłem zły rysunek?
Zdobyłem w końcu (udało mi się pożyczyć) klucz nasadkę 46 i kręcę. Bardzo ciężko szło więc przestałem. Teraz jest luz na 1/2 obrotu i w każdym skrajnym położeniu coś zapiera oraz coś puka tak jakby był pływak na pałąku i uderzał w metalowe ścianki działowe. W każdej pozycji inaczej puka (inny dzwięk). Według rysunku jest standartowa mercedesowska rura jako czujnik ale... zbiornik też mam jakiś inny. Boję się coś urwać więc poradźcie co z tym dalej robić? Czy powinno iść tak ciężko i coś zapierać? Może ktoś już czujnik wyjmował....

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 16, 2008 9:25 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
U mnie jest tak jak na rysunku.Wykręcasz rurę i wyjmujesz.Żaden problem,chyba,że masz jakiś szczep.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 16, 2008 9:09 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
Widzę że trudny problem poruszyłem. W moim W124 operacja przebiegła bezboleśnie ale w W126 jednak mam problemy.
stanleym126 pisze:
Wykręcasz rurę i wyjmujesz.Żaden problem,chyba,że masz jakiś szczep.

Może mam szczep... :cry:
Opiszę jeszcze raz. Praktycznie nie mogę rury wykręcić.
Mogę bez problemu ruszyć czujnik ręką pół obrotu i wtedy w skrajnych położeniach coś puka w zbiorniku. Jak próbuje kręcić dalej muszę to robić kluczem przy użyciu BARDZO dużej siły i to w obie strony!!!. Gwint skorodował? Co puka w środku? Czy element 32 na rysunku to jak mniemam gumowa uszczelka?

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl