MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 3:42 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lut 18, 2008 9:23 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Tym razem pytanie dotyczace stacyjki. W moim W124 poprzedni wlasciciel wlozyl stacyjke zdaje sie, ze od W123 - klucz jest snacznie cienszy od orginalnego. Argumentowal, ze taka stacyjke bardzo ciezko zlamac (bo otwor jest maly).
Po tym ktotkim wstepie pora na pytanie :-) Przy przekrecaniu kluczyka wystepuja jakby 2 pozycje posrednie zanim dojdziemy do pozycji "ON" - przy pierwszej nic sie nie dzieje - nie pojawia sie nigdzie napiecie. W pozycji drugiej wlacza sie zasilanie dmuchawy ogrzewania. I tu nastepuje pytanie; czy od pozycji pierwszej jest wyprowadzony styk w W123? Czy ktos moglby podeslac schemat stacyjki? Wolalbym unikna zbednego rozbierania i wiedziec wczesniej czy jest sens (chce podlaczyc radio pod ten styk - aby gralo na postoju).

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 18, 2008 10:18 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 29, 2006 10:00 am
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
Jeśli kluczyk ma wymiary 5,9mm x 2,8mm to jest to wkład od W201. To najczęściej stosowany patent. Jest też możliwe, że masz całą stacyjkę od W123. Tu masz schemat podłączeń, ale od W124. http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Merced ... S/3020.pdf Kolory przewodów 2 x czerwony - złącze nr 30.
Pozdrawiam.


Ostatnio zmieniony pn lut 18, 2008 10:34 am przez Mirmur, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 18, 2008 10:34 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Niestety nie mam pod reka kluczyka, zeby go zmierzyc ale kluczyk ma duze okragle i cienkie ucho. Jednakze wg. schematu stacyjka ma 4ry pozycje, a ja dal bym glowe, ze moja ma 5...

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Ostatnio zmieniony pn lut 18, 2008 10:40 am przez TReneR, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 18, 2008 10:38 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 29, 2006 10:00 am
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
Sprawdź czy nie masz stałego plusa w gnieździe zapalniczki. Jeśli to poważne radio to dobrze jest podłączyć je bezpośrednio do klemy plusowej. Nie jest to trudny zabieg.
Pozdrawiam.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 18, 2008 10:54 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Radio jest oczywiscie niepowazne... Zapalnczka wg. schematu jest podlaczona razem z dmuchawa ale;
Nie chce miec zasilania na radiu bez kluczyka - ale po jego przekreceniu do pierwszej pozycji. Glowne pytanie - czy byly stacyjki z dwoma polozeniami "ACCY"?

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl