MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 5:41 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lut 25, 2008 11:09 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
wiem wiem wiem... szukałem w szukajce ale może ktoś wymieniał komplet... tam znalazłem jak wymienić prowadnice, troche o szyberkach w W123 ale nic o tym czego jak szukam... wiem że będę musiał np podsufitke ściągać... że lepiej wymienić kompletny szyber na sprawny mało używany niż same np prowadnice i stad mój pomysł... zresztą jak poptarzycie na ceny samych prowadnic i kompletnych szyberków to sami zobaczycie... nie opłaca sie... lepiej wymienić komplet niż babrać się z poszczególnymi częściami...
może ktoś to juz przerabiał?
wiem że tak...
jak czytałem wielu ma z tym problem... połamamen prowadnice... cieknące szyberki... ja chce wymienić cały na sprawny... może ktoś podpowie co i jak zanim coś połamię...
wiem wiem wiem... było niby...
ale ja też pomagam jak coś wiem a postów mam niemało więc staram się wię c mogę oczekiwać pomocy????
tym bardzie ze ten temat dla mnie jest total green

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 26, 2008 8:41 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
W życiu bym się nie zdecydował na wymianę całego dachu (nawet sprawnego) bez rozebrania i DOKŁADNEJ WERYFIKACJI CZĘŚCI.
Elementy mechanizmu są w większości zrobione z wyskociśnieniowych odlewów - całość niby chodzi, ale poszczególne części mogą już być popękane...

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 27, 2008 9:44 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
to lepiej wymieniać same prowadnice??? połamane z obu stron??? do tego nie trzyma uszczelka i halny zasuwa po aucie że hej!! lepiej wymienić same prowadnice i zasilikonować uszczelke????
ja wole wymienić komplet na sprawny a zawsze zanim włoże czy nawet zanim kupię to dokładnie obejrze co biorę...
zastanawiam sie tylko bo garazu nie mam czy dzien mi starczy na to... nawet od rana... bo o ile sie nie myle podsufitka tez pójdzie na bok... z tego co wiem juz ktos to robił ale opis jest tylko przy naprawianiu szyberku a nie przy demontazu całego... tylko opisu nigdzie nie ma...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 27, 2008 9:53 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Ja w zasadzie chcialem zrobic tak jak Ty - kupilem kompletny, mialem tylko pokrywe wymienic i wlozyc ten "nowy". Ale jak sciagnlolem pokrywe (dach) to okazalo sie, ze niektore czesci w moim sa w lepszym stanie i poprostu poprzekladalem wszystko co trzeba do starego. Oczywiscie stary calkowicie zdemontowalem uprzednio myslac o swapie. Wiciaganie i wkladanie jest wmiare proste, spokojnie w jeden dzien sie zrobi ale jak zaczalem sie bawic w podmienianie elementow to zeszlo troche.
Robilem to jakies 4ry lata temu, szyberdach dziala niezawodnie do tej pory.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 01, 2008 5:34 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
no widzisz... więc dobrze miec kompletny sprawny zeby w razie czego wziąc sprawny element z jednego z dwóch...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 01, 2008 9:46 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
Ja bym zainwestował w nowe elementy [oczko] Jak źle trafisz, to będziesz za niedługo miał ten sam problem [szalone]

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 01, 2008 4:29 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
hmmmm.... a te nowe to niby z ASO?????

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl