MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 30, 2025 5:07 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz mar 09, 2008 10:31 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 19, 2007 8:48 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Kraków
chodzi mi o to biale z jakims tam numerem.jest tez tam takie małe kółeczko na sprezynce. ni w zab nie wiem co to jest.z góry dzieki.

Obrazek[/img]

_________________
W124 230E 89'Skóra ASD.Klima.Automat...to jest to:)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 09, 2008 10:42 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
wyłącznik/włącznik biegu jałowego info dla kompa że gaz jest odpuszczony do "zera"

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 09, 2008 11:24 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
Zestyk biegu jałowego znajduje się w czujniku położenia przepustnicy. Czujnik przepustnicy w tym aucie ma 2 pozycje: 1 - zestyk zamkniętej przepustnicy, 2- zestyk pełnego otwarcia przepustnicy.

To co na rysunku to zestyk, który informuje wtrysk o puszczonym pedale przyspieszenia i ogranicza wtedy dopływ paliwa - w polskich pozycjach lit. nazywają go włącznik fazy hamowania.

Obrazek

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 09, 2008 1:17 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Mor od dłuższego czasu jestem pod wrażeniem biorąc pod uwagę zakres Twojej wiedzy! RESPECT !! :o

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 09, 2008 1:31 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 19, 2007 8:48 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Kraków
czyli jezeli gaz jest puszczony to ta dwigienka od linki powinna sie opierac o to kóleczko???? bo u jest tak ustawione ze jak puszcze gaz to brakuje ok 5mm zeby dotkneło?

_________________
W124 230E 89'Skóra ASD.Klima.Automat...to jest to:)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 09, 2008 1:39 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 14, 2005 12:08 pm
Posty: 605
Lokalizacja: W-wa Ursus
escort923 pisze:
czyli jezeli gaz jest puszczony to ta dwigienka od linki powinna sie opierac o to kóleczko????

Nie tylko powinna sie opierac o to koleczko, ale wrecz powinna docisnac koleczko do korpusu czujnika.
Czyli z tego co widze u Ciebie na focie, to 5mm o ktorych wspomniales + kolejne 5 mm na docisniecie.
Na lince masz regulacje.

_________________
pozdrawiam
S211 220
W639
http://www.supermoto.pl" onclick="window.open(this.href);return false;


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 09, 2008 1:43 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
Crazy_Russian pisze:
wrecz powinna docisnac koleczko do korpusu czujnika

Dokładnie. Kółeczko jest na takim metalowym pręcie. Po puszczeniu gazu ten pręt powinien wcisnąć taki malutki guzik w samym czujniku.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 09, 2008 1:43 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 19, 2007 8:48 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Kraków
taka platikowa kremowa srubka jest do regulacji???

_________________
W124 230E 89'Skóra ASD.Klima.Automat...to jest to:)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 09, 2008 2:04 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
Przeczytaj i zrób raz, a porządnie:
Obrazek Obrazek Obrazek

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 09, 2008 2:27 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 19, 2007 8:48 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Kraków
mam nadzieje ze dobrze przeczytalem wiec ide działac. pózniej napisze jakie efekty.

_________________
W124 230E 89'Skóra ASD.Klima.Automat...to jest to:)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 09, 2008 5:16 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
witam

jako ze temat w miare dotyczy watku to sie podepne ;)
moglby ktos zrobic mi zdjecie wlasnie tego calego opisywanego ustrojstwa w silniku m102??
chodzi o to ze na rysunkach wyglada ze sa tam co najmniej 3. a ja u siebie mam 2 i zamontowane wydaje mi sie ze w troche inny sposob.Dosc ciezko chodzi mi pedal gazu i mysle ze to moze byc wlasnie tego przyczyna. Z góry dzieki. [zlosnik]

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 09, 2008 8:34 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 19, 2007 8:48 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Kraków
wielkie dzieki Mor. wystarczylo tylko podregulowac na lince.bo mechec jak mi robil zawieche to podciagnal obroty na lince bo mu sie wydawalo ze sa za niskie.teraz jest ok.Pozdrawiam.

_________________
W124 230E 89'Skóra ASD.Klima.Automat...to jest to:)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 09, 2008 8:52 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
i daj tu mechanikom auto do naprawy...
przeciez debile sie nie znają a tylko problemów mogą narobić... nie raz juz po nich musiałem poprawiać... bo owszem jedno zrobili a drugie spieprzyli...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl