no i wymieniłem simering w tylnym moscie
po pierwsze klucz nasadowy długi dwunasto katny rozmiar 27 mm a nie jak koledzy mówili 30mm
po drugie nie dałem sam rady ściągnąć flanszy bałem sie ze ja połamie ( proszę o sugestię jak to zrobić domowym sposobem ze ściągaczem) - wiec oddałem samochód do mechanika, mechanik nie wymienił tuleji tylko sam simering
po trzecie po przekroczeni 100km/h z tyłu samochodu wydobywa sie hałas a samochód nie chce pojechać więcej jak 100km/h, byłem u mechanika i sie z nim kłóciłem ze spier.... mi most on twierdzi ze zrobił to bobrze i mówi ze nie trzeba wymieniać tej tulej, wziął samochód na bieżnie i stwierdził ze hałas powstaje z wału ze jest źle wyważony, przed wymiana tuleji oczywiście wszystko było w porządku z wałem
moje pytanie czy mechanik spierd.... mi most a teraz wciska mi kit ze to wał czy to może być prawda ze wał jest teraz źle wyważony