MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 31, 2025 4:29 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pasek klinowy
Post: pt mar 21, 2008 9:37 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Prosze was o pomoc, bo ja już nie mam siły, mianowicie gdy wymieniłem alternator w 124 300CE-24V, to nie mogłem założyć paska klinowego, nagby jakby stał się za krótki, brakowało, na spreżarke klimy, normalnie nie wiem jak to możliwe, popuszczałem na tym napinaczu ale to nic nie dawało, myśle że dobrze myśle, że jak go wykręcam to powinien lużnieć pasek, a jak wkręcamten napinacz to go napinam?
Kupiłem nowy pasek z nadzieją że będzie dobry, ale jeszcze nie próbowałem go założyć.
Prosze o wszelkie rady jak sprawnie to zrobić, jak popuścić naciąg tego paska?

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 21, 2008 9:51 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
Jak wykręcasz to się popuszcza pod warunkiem, że najpierw odkręciłeś tą centralną śrubę w napinaczu (na klucz 19).

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 21, 2008 9:53 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Tylko cholernie tam mało miejsca, a gdzie jest ten napinacz?

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 21, 2008 11:13 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 25, 2006 6:37 pm
Posty: 396
Lokalizacja: Poznań
Obrazek
[cool]

_________________
124 und 126p und tu oł tu


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 22, 2008 7:28 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
Zajrzyj TU. Tam jest cały schemat. Popatrz na śrubę nr 25, czy ją odkręciłeś. Potem jest nawet prawidłowy moment jej dokręcenia.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 22, 2008 8:48 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
U mnie ta śruba jest na imbusa, ale po jej popuszczeniu napinacz i tak nie popuścił, normalnie rozkładam rece

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 22, 2008 9:15 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
mati124 coupe pisze:
U mnie ta śruba jest na imbusa

Faktycznie, w M104 jest na imbus. Zobacz, jak wygląda całość, może coś pomóc:
Obrazek

Ja u siebie zmieniałem pasek, ale mam inny (nowszy) typ napinacza i z nim nie ma żadnych problemów typu popuszczanie/napinanie.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 22, 2008 9:56 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 24, 2005 2:39 pm
Posty: 344
Lokalizacja: Chełm
a koło pasowe alternatora było takie samo jak w starym ?
dla przykładu w M102 jest wieksze niz w M103 i wstawiajac alternator z M102 do M103 trzeba zamienic koła pasowe

_________________
S124 300TE 4-MATIC
S124 E280T
Ex: W124 300E 4-MATIC


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl