MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 31, 2025 6:00 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt kwie 11, 2008 1:59 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 16, 2004 3:01 pm
Posty: 999
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdanska
nie ma lekko tulejka konwertera wytarla lekko obudowe pompy oleju szukam pompy nowej... w serwisie zawolali 1200zł...

_________________
W220 -S 500 L - VIPOWÓZ
W110 -200E automatic - SKRZYDEŁKO
EX:
R129- 500SL NALEŚNIK
W126C- 560SEC SECZYSKO
W123C- 230 CE 2.8 vel 200D BANDYTA


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 11, 2008 5:03 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Kiedy zmieniałeś w niej olej?
Poziom był OK?


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 11, 2008 5:42 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 16, 2004 3:01 pm
Posty: 999
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdanska
olej zminialem 14kkm wczesniej w ASO, a stan byl kontrolowany dzien wczesniej przed usterka wiec tu problem nie lezy...

_________________
W220 -S 500 L - VIPOWÓZ
W110 -200E automatic - SKRZYDEŁKO
EX:
R129- 500SL NALEŚNIK
W126C- 560SEC SECZYSKO
W123C- 230 CE 2.8 vel 200D BANDYTA


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 11, 2008 10:04 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
JaKon pisze:
szukam pompy nowej.



Przypomnij mi sie w poniedziałek kolega z warsztatu obok znalazł firme co sprzedaje takie nowe pompy. Do VW zaplacił 600,- moze maja i do MB. Numer znasz.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 12, 2008 1:21 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Ja się zastanawiam co mogło byc przyczyną przekręcenia tej tulejki. Silnik 300 nie ma zbyt wiele mocy w odniesieniu do tego co ta skrzynka może przenieść. Zatarcie tulejki występuje jeśli jest zbyt mały poziom oleju podczas pracy - nawet chwilowy brak powoduje przy dużym obciążeniu takie efekty.
Teraz doczytałem, że to jest 500 :-) No to 500 już nie w kij dmuchał, jednak skrzynka powinna to bez zająknięcia wytrzymać.
Jakiś powód być musiał, zbadaj to dokładnie. Z tego co słyszę i widzę widoczne uszkodzenia w skrzynkach MB są następstwem niewidocznych - przytkane kanaliki, zużyte-uszkodzone uszczelniacze itd. itp.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 12, 2008 11:04 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 16, 2004 3:01 pm
Posty: 999
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdanska
Nie ma się co oszukiwac , nawet odkuta z tytanu by nie wytrzymala... troche przesadzilem, a te moje proby zchlodzenia to bylo bardziej uspokajanie siebie i zachowanie pozorow ze dbam by sie nic nie stalo....

_________________
W220 -S 500 L - VIPOWÓZ
W110 -200E automatic - SKRZYDEŁKO
EX:
R129- 500SL NALEŚNIK
W126C- 560SEC SECZYSKO
W123C- 230 CE 2.8 vel 200D BANDYTA


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 12, 2008 4:14 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Skrzynka jest policzona na przenoszenie momentu silnika. Nie ma szans aby się popsuła jeśli jest całkowiecie sprawna i w dobrym stanie.
Katowanie spowodowalo by najprędzej spalenie sprzęgieł i hamulców oraz przegrzanie oleju.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 13, 2008 11:22 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 10, 2005 7:58 pm
Posty: 160
Numer GG: 3275
Lokalizacja: Gdansk
jakon, jesli jeszcze szukasz pompy do skrzynki to mam sprawdzony namiar w razie co. pamietam, ze wyszlo mnie lacznie z przesylka 430 zl za uzywke w idealnym stanie.

_________________
Obecnie R129 V8 500SL | V8 często zachowują się w sposób typowy dla dwudziestoparolatków - są w stanie wypić każdą ilość, jaką tylko się im postawi... | 1/4: ET 15,25s


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 14, 2008 12:02 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Serio w 500 tak padają te pompy ?

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 14, 2008 11:29 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 10, 2005 7:58 pm
Posty: 160
Numer GG: 3275
Lokalizacja: Gdansk
eee chyba nie czesto, ale przyznam ze mi sie trafilo ze zaczela popuszczac pompa, wiec nie zastanawialem sie dlugo i wymienilem.

_________________
Obecnie R129 V8 500SL | V8 często zachowują się w sposób typowy dla dwudziestoparolatków - są w stanie wypić każdą ilość, jaką tylko się im postawi... | 1/4: ET 15,25s


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl