MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 01, 2025 2:16 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz kwie 13, 2008 10:19 am 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz kwie 13, 2008 10:12 am
Posty: 2
Witam,
jestem nowy na forum, więc witam wszystkich userów tego forum. Jak dotąd nie miałm okazji posiadać auta z gwiazdą na masce. Interesuje mnie zakup S400 Cdi stąd moje pytanie: Na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach? Czy naprawdę zawieszenie pneumatyczne jest takie złe jak niektórzy piszą??
Czy ktoś zna ten egzemplarz??http://pp.trader.pl/pp4/details,23521,104270510.asp


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 13, 2008 12:28 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw kwie 03, 2008 4:11 pm
Posty: 67
Lokalizacja: Kielce
na co zwrócić szczególną uwage w tym egzemplarzu .... na pewno na skrzynie która w 400cdi strasznie sie psuje .... inne rzeczy to tak jak w każdm innym aucie, ale szczególnie uważaj na skrznie .... kumpel ma 400cdi i mówi że już nigdy nie kupi auta z tym motorem i tą skrzynią ...


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 13, 2008 12:46 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz kwie 13, 2008 10:12 am
Posty: 2
Ok dzięki, jeszcze ktoś ma jakieś uwagi dot. zakupu rego modelu??


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 13, 2008 7:07 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz cze 18, 2006 6:30 pm
Posty: 66
amortyzatory pneuamtyczne wytrzymuja ok.200.000km, a co do skrzyni to wszystko zalezy jaki egzemplarz trafisz, meczony lub jezdzony normalnie...


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 13, 2008 9:08 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lis 20, 2004 6:02 pm
Posty: 1919
Numer GG: 12453483
Lokalizacja: Warszawskie Jelonki
Szef mojego kolegi, właściciel ogromnej firmy ma takie dwa na stanie.
Jeden: remont kapitalny silnika przy 100.000km :o
Drugi : co dwa miesiące w serwisie.
Tyle słyszałem.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 13, 2008 9:10 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lip 23, 2005 7:43 pm
Posty: 852
Ogólnie lepyszm wyborem będzie 320CDI, na pewno troszke mniej spali, można też wykonać łatwy chip tuning.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 13, 2008 10:52 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Omen pisze:
lepyszm wyborem będzie 320CDI

hmm nie jest to przypadkiem zbyt słaby silnik jak na eSę?? .. hmm a po co chipować jak można nie chipować ..

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 14, 2008 2:11 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 28, 2006 10:38 am
Posty: 67
Lokalizacja: Lublin
Witam
Autko bardzo fajne w jezdzie, silnik 400CDI wrecz rewelacyjnie ekonomiczny i mocny ale okropnie drogie w eksploatacji :-?

Auto kupione w lipcu 2007 w Niemczech z przebiegiem 190tys km napewno orginalnym, w stanie wizualnym perfekcyjnym, w ciagu ponad pol roku eksploatcji ok 30tys km. glownie dlugie trasy: dwa pompowtryskiwacze (2200zl), amortyzatory zawieszenia przod plus pompa AIRMATICa (8500zl), jakies czujniki cisnienia w ukladzie dolotowym (nie zalaczalo sie turbo) (2700zl) wymiana alternatora oraz standardowe inspekcje (olej, filtry)...

Tyle z autopsji

Pozdrawiam

_________________
R129 300SL 92r.
C123 230CE 85r.
Porsche 944 S2 91r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 14, 2008 2:29 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Cichy_82 pisze:
Witam


Auto kupione w lipcu 2007 w Niemczech z przebiegiem 190tys km napewno orginalnym, w stanie wizualnym perfekcyjnym, w ciagu ponad pol roku eksploatcji ok 30tys km. glownie dlugie trasy: dwa pompowtryskiwacze (2200zl), amortyzatory zawieszenia przod plus pompa AIRMATICa (8500zl), jakies czujniki cisnienia w ukladzie dolotowym (nie zalaczalo sie turbo) (2700zl) wymiana alternatora oraz standardowe inspekcje (olej, filtry)...



Pozdrawiam


czyli koszt obsługi silnika 4900 zł.... Przy tych cenach ON to wolał bym S500 i jakąs dobą gazole [oczko] bo wydac ot tak 5000 zł na czujniczki i co jakis czas 7-8 koła na skrzynie ktora ten silnik namietnie demoluje to dzieki...Miało by to sens gdyby ON kosztował 3,2-3,3 ....A tak zadrogo wychodzi choc silnik sam w sobie swietny,dzwiek,osiagi itp. [cool]

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl