miś89 pisze:
no i kwestia wyciszenia wnetrza.... podejrzewam ze bezyniaki maja duzo slabsze wyciszenie niz diesle wiec jak wsadzisz pod maske 250D to bedziesz mial duzo glosniej w srodku niz w aucie ktore wyjechalo z fabryki z takim silnikiem
nie - wygłuszenie jest takie samo, tzn mata na ścianie grodziowej od strony wnętrza, oraz mata na ścianie grodziowej przedniej od strony silnika.
Chłodnica pasuje jak M102 miało AC, inaczej jest za mała jak już zostało wspomniane.
Co do mocowania silnika, belka jest taka sama, jak masz łapy z poduszkami diesla to w bude po benzynie wejdzie bez problemu. Nawet z 320E na 200D się przekladało i pasuje.
Wydech, wystarczy zrobić łączenie , migomat, troche inwencji twórczej i pasuje, nie trzeba wymieniać całego wydechu - chyba że chcesz wymienić to będzie pasowało wszystko bez dorabiania.
Nie jest to jakoś szczególnie trudne, ot poprostu kolejny szczep na klekota
Dodatkowo możesz mieś jedynie problem z wezami do układu chłodzenia, ale to już kwestia detali. Poszukaj też detali od gazu, bo może się okazać że silnik wejdzie a nie ma jak nim pojeżdzić
Układ paliwowy, wywalasz wszystko co masz pod samochodem, filtry akumulatory paliwa, pompki, łączysz bezpośrednio bak z wężami do komory silnika i tam masz filtry itp .Proponuje wyjąć osłone gumową pod bakiem i wymienić przewody na nowe - stare mogą być już lekko popękane