Dzisiaj rano umówiłem się na regulację wolnych obrotów i składu mieszanki (wiedzę z obszaru regulacji silnoków benzynowych zdobywałem jak dotychczas na fiacie 126p:)
Byłem zadowolony z pracy silnika, ale tylko te obroty mi się za niskie wydawały, a śrubki od tego nie mogłem znaleźć.
Umówiłem się do jetronik we wrocławiu na opolskiej.
Na początku pan Jacek podłączył dużo kabelków i powiedział, że ma tutaj dużo do poustawiania. Fakt, ze od nowości (150 TKm) nic raczej nie było robione (np. oryginalne kable WN). Pomyślałem: "pierdoły opowiada - działa przecież jak zegarek" - ale jak wyregulował (po ok 2 godzinach) zrozumiałem, co miał na myśli.
Cód, miód, orzeszki - siedzę sobie i nie czuję silnika (absolutna cisza, zero drgań) dodaję gaz lekko a moja mercedes zaczyna rwać, taka żwawa sie zrobiła. Prawie się wzruszyłem. jeździłem jak gupi po mieście, nie mogąc się nacieszyć jazdą
widać, ze sie zna na tym co robi, a poza tym traktuje samochody jak coś więcej, niż tylko pojazdy do wożenia tyłków.
pozdrawiam i polecam ten zakład (tego Pana Jacka) bardzo gorąco.
Dojazd do zakładu - 20 minut
ragulacja bryczki - 250 zeta
frajda z nowego auta - BEZCENNA...........
_________________
SL z M103 lub M119 na razie wymarzona
w124 300 CE nareszcie moja
ex w201 2.0D ideał
ex w123 2.0D żółty
ex w124 2.0D poskładana z czego się tylko da
ex w124 2.0D skradziona na części
