MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 5:23 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw maja 29, 2008 9:17 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 10, 2005 8:18 pm
Posty: 101
Lokalizacja: Kraków/BOZ(NL)
Wczoraj podczas jazdy po autostradzie zauwazylem ze auto cos slabo sie zbiera:Vmax 150-160 przy 2500-3000obr/min i wiecej nie poszedl.Sprobowalem kick downa i nie dzialal.Po przyjezdzie na miejsce poprobowalem zmieniac biegi tiptronikiem i auto szlo jak burza do odciecia na kazdym biegu.Z powrotem automat i wszystko OK lacznie z kick downem.Macie moze jakis pomysl w czym problem?

_________________
W114 250CE '69
Audi A8 '03
VW T3 Syncro '88
BMW K100RS '90
Chevy Blazer CUCV 6,2D '85


Na górę
Post: pt maja 30, 2008 9:47 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 16, 2007 7:38 pm
Posty: 69
Lokalizacja: Sz-cin
denton pisze:
Vmax 150-160 przy 2500-3000obr/min i wiecej nie poszedl.Sprobowalem kick downa i nie dzialal.Po przyjezdzie na miejsce poprobowalem zmieniac biegi tiptronikiem i auto szlo jak burza do odciecia na kazdym biegu.Z powrotem automat i wszystko OK lacznie z kick downem.Macie moze jakis pomysl w czym problem?

To nie problem skrzyni tylko silnika. Zechciało mu się pracować w tzw. trybie awaryjnym czyli ograniczenie obrotów do 3 k. Pewni później wyłączyłeś i włączyłeś za jakiś czas i wszystko wróciło do normy. Po prostu błąd się nie powtórzyłi i reaktor zaczał być prawidłowo sterowany.
Jeżeli problem będzie się powtarzał to odczyt błędów i próba zdiagnozowania uszkodzonego elementu - a może być ich kilka.

_________________
S210 300TD
W124 2.0D 88 Automatic ex.t.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 30, 2008 11:50 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 10, 2005 8:18 pm
Posty: 101
Lokalizacja: Kraków/BOZ(NL)
Dzieki serdeczne :) -umowilem sie juz do serwisu na przyszly tydzien i zobaczymy co wyjdzie.A przy okazji-jesli silnik pracuje w trybie awaryjnym to powinno chyba cos sie na komputrze wyswietlic czy nie?

_________________
W114 250CE '69

Audi A8 '03

VW T3 Syncro '88

BMW K100RS '90

Chevy Blazer CUCV 6,2D '85


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 30, 2008 3:12 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lip 23, 2005 7:43 pm
Posty: 852
U mnie wchodził w tryb awaryjny nawet jak wysiadł czujnik abs - w sumie dobre bo jak nie ma ABSu to nie pozwoli za szybko jechać [zlosnikz]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 02, 2008 7:56 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 04, 2008 12:02 pm
Posty: 86
Lokalizacja: Gdańsk
denton pisze:
Dzieki serdeczne :) -umowilem sie juz do serwisu na przyszly tydzien i zobaczymy co wyjdzie.A przy okazji-jesli silnik pracuje w trybie awaryjnym to powinno chyba cos sie na komputrze wyswietlic czy nie?


Ja stawiam że wyskoczy Ci błąd na kompie "niskie ciśnienie turbiny". Przerabiałem to ostatnio, bardzo wkurzające, wszystkie wężę były ok, okazało się że walnięta była czujka ( 170 zł ). Po jej wymianie wszystko śmiga jak trzeba.

_________________
W124 230E '87 smoke silver metallic
W210T 320CDI '99 brilliant silver metallic -ex
W211T 220CDI '05 titanite red metallic -ex
W123 230E '83 manganbraun
W210T 290TD '96 brilliant silver metallic - ex
W211 270CDI '03 - ex
W124 200D '93 bornite metallic


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl