MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 8:02 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt lip 01, 2008 10:48 am 
Offline
nowy

Rejestracja: śr lip 25, 2007 9:00 am
Posty: 5
Lokalizacja: Warszawa
Witam,
mam od niedawna CLK W208, 2.3 kompressor z 98 roku i problem ze skrzynią. Gdy dodaję nieco więcej gazu - obroty nie wskakują powyżej 3.5 tys., auto wyje na tych obrotach i nie zmienia biegów. Po odpuszczeniu gazu bieg jest zmieniany na wyższy, czasem z wyczuwalnym uderzeniem.

Auto ma nieduży przebieg - 79000,na przeglądzie wymieniłem olej w skrzyni i świece. Byłem też na komputerze - wszystie błędy zostały skasowane, a w skrzyni nie było zadnych.

Powyższe operacje w niczym nie pomogły. Jest to o tyle kłopotliwe, że jak chce żeby auto jechało dynamicznie i szybciej to muszę pamietać żeby nie dodawać za mocno gazu, bo działa to tak jak hamulec. Zatrzyamanie na 3.5 tys. dotyczy każdego biegu. dodatkowo, jak potrzymam gaz do dechy przez jakiś czas silnik nie ma mocy i pracuje nierówno - skacze pod maską jakby chciał wyskoczyć. Po wyłączeniu i włączeniu stacyjki pracuje ok.
Jest jescze jedna sprawa - jak silnik pracuje w miejscu słysze syczenie z lewej strony - jakby przy głośniku, gdy dajaę gazu syczenie znika. Czy może to być kwetsia podciśnienia?

Panowie uprzejmie prosze o pomoc. Mechanik odsyłał mnie do elektryka, a ten spowrotem do mechanika.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 01, 2008 11:30 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 29, 2004 11:44 pm
Posty: 653
Lokalizacja: Kielce
Myślę, że skrzynia może być dobra a problem tkwi w silniku.
Szczególnie zainteresowałbym się (na kolegi miejscu) układem doładowania mechanicznego (kompresor).

_________________
MB - mój drugi dom


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 01, 2008 11:53 am 
Offline
nowy

Rejestracja: śr lip 25, 2007 9:00 am
Posty: 5
Lokalizacja: Warszawa
Dziekuję,

czy myślisz, żeby udać się z nim na komputer? Czy odrazu do mechanika?
Czytałem dziś a propos W202 że kłopot ze skrzynią pojawia się jak coś złego dzieje się z podciśnieniem, a u mnie coś syczy, przestaje jak dodaje gazu

pozdrawiam, B


Na górę
Post: wt lip 01, 2008 1:14 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 13, 2001 2:00 am
Posty: 1561
Lokalizacja: [KR/KWI] Kraków i okolice
Jimpster pisze:
Gdy dodaję nieco więcej gazu - obroty nie wskakują powyżej 3.5 tys., auto wyje na tych obrotach i nie zmienia biegów. Po odpuszczeniu gazu bieg jest zmieniany na wyższy, czasem z wyczuwalnym uderzeniem.

Nie wiem, czy Ci to pomoże, ale u mnie identyczny objaw był jak spadł wężyk od podciśnienia idący do skrzyni (ten od modulatora na klapie zaworów). Charakterystyczne było wtedy to mocne uderzenie w momencie zmiany biegu. Tyle, że ja mam W123 ;)

_________________
http://pulpecik.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; - Co dziś zjesz dobrego?
_________________
Ex MB C123 '80 300CD
Ex MB C124 '87 230CE
FSM 126el '95


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 04, 2008 6:16 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: śr lip 25, 2007 9:00 am
Posty: 5
Lokalizacja: Warszawa
Udało mi sie naprawic podcisnienie - wystarczył wnikliwy rzut oka pod maskę, podłącznie przewodu do reflerktra i ok. Niestety prtoblem skrzyni pozostał.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl