psinthos pisze:
Janfocus pisze:
jak dla mnie to porażka podobnie jak Lancia lub Subaru kombi,[zlosnik]
Te marki same w sobie to totalna porazka.
A miałeś może do czynienia z jakimś Subaru, że tak twierdzisz? Bo ja z trzema różnymi modelami i żaden z nich nie sprawia najmniejszych kłopotów (czego nie można powiedzieć na przykład o nowych Toyotach). <br>
Dodano po 6 minutach.:<br>
THC pisze:
Broneq hardtop to metalowy dach nakładany na nadwozie zimą,zamiast podnoszonego dachu z materiału.
S klasowy CLS???? CLS to przecież całkiem inna konstrukcja.
Co ma z s klasy poza silnikami??
To nie lata 70-te , że był W-107 na bazie R-107.
Teraz jest R230 i C219 .
CLS to zwyczajny sedan, ani coupe ani "hardtop" wtedy to zamiast cls byłby sam dach he he.
Czasem się nie obraź , ale ostatnio takie pierdoły wypisujesz, że tylko szkoda Twojej nafty na te kilkadziesiąt kliknięć w klawiaturę.
Częściowo masz oczywiście rację. Ale określenie HARDTOP w motoryzacji ma jeszcze jedno znaczenie. Mianowicie oznacza to samochód typu sedan bez słupka B. Czyli popularne dość nadwozie w USA w latach '60. Pisząc o CLS'ie miałem na myśli, że jakby nie miał słupka B, jak dawne coupe klasy E (dziś CLK) czy klasy S, to by wyglądał o wiele fajniej. Do tego dodam, że uważam za głupotę taką "drobnicę" w MB. Klasa CL to powinna po prostu być W221 C (czy jak niektórzy wolą C221). To samo z W211 i obecnym CLK. Ale o tym to akurat juz nie raz pisaliśmy
