leopold i
pepe : nie wyraziłem się zbyt dokładnie. Skrzynia była zostawiona w pozycji P ale na pochyłości zawsze czuć lekki opór przy zmianie na D więc zapożyczyłem terminologię z manuala
Ale my tu gadu gadu a usterka usunięta
Wlazłem pod auto, namierzyłem ustrojstwo i odkręciłem. Po umyciu z brudu i smarów wygląda tak:
Jak widać połączenie połówek jest na nity z dość miękkiego aluminium więc odciąłem końcówki nożem:
i po otwarciu moim oczom ukazał się taki widok

:
Jak widać do środka dostało się pełno piasku i pyłu, które wraz ze smarem zrobiły skuteczną izolację na stykach. Wypłukałem wszystko pędzelkiem i benzyną, nasmarowałem części ruchome, złożyłem połówki smarując uszczelkę towotem, a zamiast nitów użyłem małych śrubek i nakrętek + podkładka sprężynowa. Jak widać w środku nie ma nic co mogło by się zepsuć i zanitowanie całości w celu wymuszenia zakupu nowego za 195zł jest "lekką" przesadą
Po ustawieniu zgodnie z radami
kita dokręceniu i podłączeniu wtyczki wszystko działa jak nowe
Punkcik za pomoc dla
kita bo nawet pod autem miałem wydruk i ze zdjęcia odkręcałem po kolei
![[cool]](./images/smilies/cool.gif)
oraz dla
kubola za zdopingowanie i potwierdzenie możliwości rozebrania ustrojstwa
![[cool]](./images/smilies/cool.gif)
(bo już miałem zamawiać

)
No i w końcu temat jest kompletny jak by ktoś miał podobny problem
![[cool]](./images/smilies/cool.gif)