MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 03, 2025 10:41 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt wrz 02, 2008 9:38 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr maja 21, 2008 11:00 am
Posty: 20
proszę o pomoc czy kabelek od tps komputera gazowego można podłączyć pod potencjometr klapy spiętrzającej. ja u siebie mam podłączony pod włącznik wolnych obrotów (zestyk 2 pinowy) ale to mi nie bardzo działa, ponieważ jak dodaje delikatnie gazu to samochód najpierw lekko się przydusi a potem zaczyna rozpędzać, trochę jest to uciążliwe. bez tpsu działa kijowo ponieważ wolno się rozpędza prawie jak 2Litrowy diesel. nie wiem może wina komputera może jest za wolny (voila plus). <br>Dodano po 2 minutach.:<br> mercedes 190e 2.0 benzyna-lpg na mechanicznym wtrysku


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 02, 2008 10:13 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Nie.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 02, 2008 10:45 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
Dla mnie to wygląda na za duże wzbogacenie mieszanki przy wciśnięciu gazu.
Prawdopodobnie można to przestawić w kompie gazowym.

A jak fizycznie odłączasz tps, to trzeba wyłączyć też w sterowniku gazowym, bo wtedy masz taki efekt jak opisujesz. <br>Dodano po 9 minutach.:<br> Znalazłem to co Cię interesuje
TU

Wklejam tu wycinek

pozycja przy przyśpieszeniu------------160 mozemy tu ustalic pozycje attuatora przy wykorzystywaniu max mocy silnika czyli wzbogacanie mieszanki w momencie pelnego otwarcia przepustnicy parametr ustalamy doswiadczalnie tak aby uzyskac max moc ale nie zalac silnika gazem

tps przy przyśpieszeniu-------------------4v ustalanie pozycji otwarcia przepusnicy kiedy ma sie otworzyc attuator do pozycji przyspieszanie. próg ten powiniwn byc ustawiony na ok 80% uchylenia przepustnicy ( o ile wogule mamy podlaczony tps )


Z racji tego, że w MB masz tps z dwoma stanami (on/off), to ja bym ustawił w kompie, że bez tps, albo dobrał jakoś te dwie wartości, żeby nie zalewało gazem.

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 02, 2008 11:06 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr maja 21, 2008 11:00 am
Posty: 20
fizycznie nic nie odłączyłem tylko w kompie wyłączałem tps i kiepsko działał bez niego, przyspieszanie mam ustawione na 100 kroków (0-240max), spróbuje coś pogrzebać w tych ustawieniach może się polepszy.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 02, 2008 11:25 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
przy ke powinno zostać tak jak jest przez włącznik, a dławienie przy ruszaniu, to nieprawidłowy skład -masz albo lewe powietrze albo złą regulację...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl