MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 05, 2025 1:34 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr paź 15, 2008 1:58 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lis 08, 2007 9:33 am
Posty: 27
Witam! w moim w126 420sec mialem problem z przekladnia byl luz i stukalo na dziurach; dalem przekladnie do regenarecji stuki ustapily ale luz jest nadal; moze ktos mi powie jaka jest tolerancja luzu na kierwnicy bo nie mam porownania z inna w126???? Pzdr.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 15, 2008 2:19 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Jak wygladaja te luzy (ma się rozumieć na chodzącym silniku)? Jaki zakres obrotu kierownicy niema wpływu na koła?
Luz może być jeszcze wszędzie .. od łożyska po drążki ;)

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 15, 2008 2:22 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lis 08, 2007 9:33 am
Posty: 27
na zapalonym silniku okolo 2cm;
wymienione zostaly : srodkowy drazek kierwoniczy i oba drazki z koncowkami;lozysko lewego kola


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 15, 2008 2:41 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
ee 2cm to się nie przejmuj ;) A ile jest dozwolone wg. prawa? 3cm? 5cm? 1,5cm :D??

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 15, 2008 2:48 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lis 08, 2007 9:33 am
Posty: 27
a jak jest u Ciebie? bo wlasnie nie wiem jaka jest tolerancja luzu...
juz tak szukam bo nie wiem co jest od 80km/h drzy mi kierwonica zbieznosc dobra a auto ciagnie w prawo; i nikt nie wei co jest;zalozone nowe opony; juz nie wiem gdzie szukac


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 15, 2008 3:16 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
A jakie felgi? W CE poprzednie felgi miały większy niż należy otwór centralny i też telepało. A kierownice masz dobrze ustawioną? Luzu na łożyskach juz niema.. opony nowe to hmm nie wiem :D

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 15, 2008 3:24 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lis 08, 2007 9:33 am
Posty: 27
felgi oryginal 15 cali na poprzednich 16 bbs rs tez to bylo; opony nowe; kola wywarzone;nowy amortyzatro drganl auto strasznie ciagnie w prawo mimo ustawionej zbieznosci; juz nie wiem gdzie szukac; jeszcze jutro chcem zmienic sworzenie dolnego wachacza i wtedy ustawic na nowo zbieznosc;


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 15, 2008 3:36 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
zmierz i ustaw calą geometrie, a nie tylko zbierzność... Luz spokojnie może mieć i 20stopni, 2 cm to nic i na pewno nie jest to powód... Weź auto na szarpaki zobacz czy nie ma luzu w zawieszeniu i czy amory trzymają...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 16, 2008 8:49 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 24, 2005 10:42 am
Posty: 146
Lokalizacja: Gdańsk
Luz przy wyłączonym silniku nie powinien przekraczać 2,5 cm.



Obrazek

Obrazek

_________________
ex MB W126 420SEL 89'
FORD Fusion 1.4 TDCI 04'
PEUGEOT Bipper 1.4 HDI 08'


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 17, 2008 10:55 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lis 08, 2007 9:33 am
Posty: 27
juz doszedlem luz na przekladni dlatego sciaga i drzy kierwnica ; trzymam kierwnice a kola chodza na boki i stuka w przekladni; a po regeneracji nie ma to jak Polak Potrafi


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 17, 2008 10:59 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
ja bym jeszcze sprawdził amortyzator układu kierowniczego dla świętego spokoju. U mnie objawy były jak by rozluźnienia układu. Okazało się że luz jest na drążku środkowym i wywalony był całkowicie amortyzator układu kierowniczego. Po wymianie znowu układ jest sztywny i dużo pewniej się prowadzi do tego nie ma już luzu na kierownicy.

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 17, 2008 11:05 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lis 08, 2007 9:33 am
Posty: 27
wymieniony :-?


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 17, 2008 11:25 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt paź 14, 2008 10:47 pm
Posty: 10
a często stukający wspornik drążka?


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 17, 2008 5:33 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 02, 2005 9:45 pm
Posty: 261
Sluchaj, jesli Ci ciagnie auto na ktoras ze stron, to moze jest to kwestia hamulcow? Moze ktorys z cylinderkow sie nie cofa i wysuniety klocek przyhamowuje przednie prawe kolo?


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 18, 2008 9:45 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 01, 2003 5:09 pm
Posty: 975
Lokalizacja: szczecin
A sprawdź drążek reakcyjny lub stabilizator (nigdy nie mogę spamiętać które to które:)), to co idzie od dołu wahacza do podłużnicy. On mimo "wywalenia" zawsze jest naprężony więc mocniej poszarp. Miałem raz z tym problem i nawet na szarpakach tego nie wychwycili.

_________________
W126 300SE czyli Second Edition :)

Ex W123 200D


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl