MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 05, 2025 6:08 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob paź 25, 2008 7:08 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2007 1:04 pm
Posty: 664
Lokalizacja: Łódź
Witajcie!

Mam problem z zaprzyjaźnionym S124.Historia trwajuż jakiś rok. Generalnie dzieją się różne dziwne rzeczy - przygasanie,wypadanie taktów, zadławienia przy przyspieszaniu etc. Wymienione zostało praktycznie wszystko co mogło mieć wpływ na taki stan rzeczy: przepływomierz (oryg.), przepustnica (oryg. [szalone] ), przewody, świece,lambda. Z uwagi na częste problemy z wiązką silnika i podciśnieniami - wszystko zostało sprawdzone i nie wykryto żadnych wad. Komputer nie wyrzuca błędu. Dodam jeszcze,ze samochód jest wyposażony w sewkencyją instalacje LPG a problem jest ten sam na gazie i benzynie.

Wiązka w całym samochodzie została sprawdzona, sprawdzona została lambda, gdzie okazało się, że łódzki serwis Boscha nie zna się chyba za bardzo, gdyż była źle wpięta w kostkę
Pozostał do wymiany przepływomierz, który był zamiennikiem. Po wrzuceniu oryginalnego, używanego przepływomierza, auto zaczęło jeździć normalnie (nie gasło, zaczęło równo przyspieszać w całym zakresie, nie było "pływania" obrotów, wreszcie wkręcało się do końca)! Na benzynie, ponieważ na czas naprawy kolega zajmujący się autem wypiął gaz...

Natomiast po podłączeniu gazu...

Na benzynie daje się jeździć (buda lekko drży, obroty nie skaczą, ale trochę spadają przy ruszaniu, auto się dławi, dokręca się maks do 5500, jest podobnie, jak wcześniej).
Na gazie z początku dawało się jeździć, mimo powyższych objawów, obroty zaczynały falować, auto nie gasło. Jednak po przejechaniu na gazie ca. 30 km po mieście, odstawieniu auta na noc, odpaleniu, rozgrzaniu do 90 st C itp na gazie auto mi zgasło dwa razy. Przełączyłem na benzynę, godząc się chwilowo z powyższymi mankamentami w jeździe.

W najblizszy poniedziałek jade z tym @@#$%! na komputer.

Spotkał się ktoś z takim stanem rzeczy w silniku M104? Gdzie jeszcze szukać przyczyny?


Pozdrawiam!

_________________
W126 280S
Smart 452 Roadster Coupe


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 25, 2008 7:21 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
co masz myśli pisząc - "wypiął gaz " ? , zasilanie , sterownik ?


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 25, 2008 7:25 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2007 1:04 pm
Posty: 664
Lokalizacja: Łódź
Wypięty został komputer, odcięte wtryskiwacze gazowe i sygnał z wtrysków benzynowych.

_________________
W126 280S
Smart 452 Roadster Coupe


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 25, 2008 8:23 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
ja tam się nie znam, ale albo ma emulator lambda który kłamie nie tak jak powinien, albo nie takie jak trzeba wartości emulatora wtryskiwaczy.
Zastanawia mnie tylko dlaczego po przełączeniu na Pb nie ma poprawy.

Tak pro-forma podłącz dodatkową mase na kolektor wydechowy, lub lepiej w pobliżu sondy.

Obstawiam że cały czas pracuje emulator sondy ( pewnie jest zasilany z kompa LPG, dlatego wyjęcie kompa dało efekt)
Obstawiam że emulator wtrysków jest walnięty, lub żle dobrany bo skoro to kwestia już ponad roku...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl